Mozilla розпочала процес ребрендингу, описавши оновлення як спробу закласти основу для наступних 25 років компанії. Перезапуск почався з нового лого, який вже можна побачити на офіційному сайті компанії, що об'єднує в собі прапор і силует динозавра.

«Цей ребрендинг — це не просто підтяжка обличчя, ми закладаємо фундамент на наступні 25 років», — сказав Марк Сурман, президент Mozilla.

Над створенням нового візуального стилю Mozilla співпрацювала зі студіями JKR у США та Великій Британії. Бренд був розроблений з урахуванням цінностей Mozilla, а також з залученням співробітників і спільноти для забезпечення справжнього відображення місії компанії.

Слоган Mozilla — Reclaim the Internet (Поверніть собі інтернет) — став центральною ідеєю оновлення. Компанія прагне дати людям можливість висловлюватися, об’єднуватися та сприяти створенню здоровішого та щасливішого цифрового простору.

Символ прапора, створений на основі літери М та культового символу тиранозавра Рекса, що розроблений Шепардом Фейрі, став основою нового бренду. 

Окрім логотипа, оновлений стиль містить індивідуальні шрифти, сучасну палітру кольорів з акцентом на зеленому кольорі як символі природи та громадських ініціатив, які вважають своєю місією покращити світ, а також модульну систему дизайну, що базується на квадратній піксельній сітці.

Mozilla планує продовжувати розвивати свій стиль у рамках нових проєктів, пов’язаних зі штучним інтелектом, дослідженнями та розвитком продуктів.