Користувачі в росії масово скаржаться на проблеми з доступом до послуг операторів зв'язку, банківських установ і популярних інтернет-сервісів. Про це повідомляють російські медіа з посиланням на дані російського аналога Downdetector, що відстежує збої в роботі онлайн-платформ.
Згідно з повідомленнями, найбільша кількість скарг пов'язана з роботою мобільного зв'язку МТС. Проблеми також спостерігаються в клієнтів сервісу онлайн-телебачення Kion, що належить цій же стільниковій компанії.
Крім того, зафіксовані збої в роботі онлайн-банкінгу «Т-Банк», «Альфа-банку» та «Сбербанку», клієнти яких повідомляють про неможливість увійти до своїх особистих кабінетів.
Масштаб збою торкнувся і низки популярних інтернет-сервісів, зокрема користувачі скаржаться на недоступність пошукових систем Google і «Яндекс», соціальної мережі «Вконтакте», відеохостингу «Рутьюб» та інших платформ.
Роскомнагляд пояснив причину збою аварією на магістральній мережі одного з операторів зв'язку, а роботу сервісів обіцяють відновити.
Перед цим збоєм росіяни скаржилися на проблеми з домашнім інтернетом.
Минулий рік для росіян також почався з масштабним збоєм у роботі інтернету. коли користувачі не могли зайти на сайти з доменом .ru.
За пів року після цього з перебоями працювали такі популярні сервіси, як Telegram, WhatsApp, Skype, Вікіпедія, Steam, Discord, ВКонтакте, Twitch, App Store та інші.
Експерти зазначають, що проблема схожа на цілеспрямоване блокування з боку влади.
Раніше російська влада вимкнула своїм громадянам YouTube. Трафік американського відеохостингу впав до 20% від звичайного рівня, що унеможливлює використання платформи і є рівнозначним блокуванню.