Найбільший у світі музичний лейбл Universal Music Group (UMG), який представляє Тейлор Свіфт, Біллі Айліш та інших знаменитостей, і шведський стримінговий гігант Spotify уклали нову багаторічну угоду щодо записаної музики та музичного видавництва. Про це йдеться у спільній заяві обох компаній.
Домовленість передбачає укладення прямої ліцензійної угоди між Spotify та UMG у США та кількох інших країнах, охоплюючи весь поточний продуктовий портфель Spotify.
Згідно з угодою, UMG і Spotify будуть тісно співпрацювати, щоб просувати наступну еру потокових інновацій.
У заяві компаній підкреслюється, що «артисти, автори пісень та споживачі отримають переваги від нових і вдосконалених пропозицій, додаткових рівнів платної підписки, інтеграції музичного та немузичного контенту, а також розширеного каталогу аудіо- та відеоконтенту».
Реакція ринку
Інвестори позитивно відреагували на нову угоду між лейблом і стримінговим сервісом.
У результаті акції Universal Music Group на біржі в Амстердамі подорожчали на 7,3%, до 26 євро, що стало їхньою найвищою ціною закриття за останні шість місяців — із 24 липня 2024 року. Водночас за останній рік ринкова капіталізація компанії знизилася на 5,4%.
Акції Spotify у Нью-Йорку 27 січня під час торгів піднялися до рекордного рівня — $516,58, що стало їхньою найвищою вартістю за весь час обігу на біржі. Торги завершилися зростанням на 0,7%, а під час розширених торгів папери подорожчали ще на 0,3%. У 2024 році вартість компанії зросла на 138%, що стало найкращим показником за всю історію Spotify.
Протягом останнього року Spotify скоротила штат співробітників, зменшила витрати на маркетинг і звела до мінімуму активність у подкастах, щоб підвищити рентабельність. Крім того, компанія підвищила ціни на свої плани у США, прагнучи задовольнити попит на преміальні продукти.
Нагадаємо, Spotify оприлюднили фінансовий звіт за третій квартал 2024 року, у якому перевищили всі ключові показники.