Microsoft повідомляла про свої показники за другий квартал і вказала, що дохід соцмережі LinkedIn (що належить техногіганту) зріс на 9% за останній рік. Про це пише TechCrunch.
Коментуючи результати, генеральний директор Microsoft Сатья Наделла підтвердив, що за останні 12 місяців дохід від преміумпідписки на LinkedIn перевищив $2 млрд. Наразі в соцмережі понад 1 млрд користувачів — як передплатників, так і безкоштовних.
Медіакомпанія не розкриває загального доходу за цей 12-місячний період, а також які доходи отримують інші бізнес-підрозділи LinkedIn. Але є деякі орієнтири:
- у березні 2024 року LinkedIn зазначив, що дохід від преміумпідписок за 12 місяців склав $1,7 млрд;
- за оцінками, у 2024 році дохід LinkedIn склав близько $16,2 млрд. Грубо кажучи, це означає, що преміумпідписки становлять близько 12,5 % доходу LinkedIn.
Ці цифри значні, але нові напрямки бізнесу Microsoft, зокрема штучний інтелект, зростають швидше і незабаром можуть затьмарити його. Раніше Наделла казав, що річний дохід від ШІ в цьому кварталі склав $13 млрд, що на 175 % більше, ніж торік.
Пізніше під час телефонного дзвінка LinkedIn заявила про очікування, що майбутній дохід зростатиме в «низьких і середніх однозначних цифрах», що пов’язано з попутним вітром у підрозділі Talent Solutions.
Однак цифра в $2 млрд є важливою для LinkedIn і свідчить про те, що компанія докладає зусиль для включення нових додаткових функцій до платних рівнів, щоб переконати більшу кількість користувачів реєструватися і платити за них. За останні два роки загальна кількість користувачів зросла приблизно на 50%, повідомили TechCrunch у компанії.