Новий гравець на полі. OpenAI вперше покаже свою рекламу на найпопулярнішій телевізійній трансляції в США

06 лютого, 2025, 10:45 464

Компанія OpenAI, розробник ChatGPT, планує вперше вийти на телевізійний рекламний ринок, представивши свій рекламний ролик під час Супербоулу, повідомляє The Wall Street Journal із посиланням на обізнані джерела.

Супербоул вважається однією з найбажаніших телевізійних подій не тільки в американському футболі, а й в рекламній сфері через гарантовано величезну аудиторію. Особлива увага приділяється креативності, оскільки реклама на Супербоулі може викликати неабиякий резонанс.

Минулого року конкуренти OpenAI, зокрема Google, вже використовували цей майданчик для просування своїх ШІ-рішень.

Цьогорічна вартість 30-секундного рекламного слота під час Супербоулу-2025 сягнула $8 млн, що перевищує показник минулого року ($7 млн). Фінальна гра сезону НФЛ відбудеться 9 лютого в Новому Орлеані на стадіоні Caesars Superdome, який вміщає 83 000 глядачів. Супербоул-2024 зібрав близько 210 млн глядачів.

OpenAI, головним інвестором якого є Microsoft, запустила ChatGPT у 2022 році, а вже через два роки чатбот досягнув понад 300 млн активних користувачів на тиждень.

Зараз компанія веде переговори про залучення інвестицій на суму до $40 млрд, що може підняти її оцінку до $300 млрд. У грудні 2024 року OpenAI вперше найняла директорку з маркетингу — нею стала Кейт Роуч.

Читати більше