Монетизація науки, навчання зі сталого розвитку та глобалізація бізнесу — можливості тижня

07 лютого, 2025, 20:05 2651
Монетизація науки, навчання зі сталого розвитку та глобалізація бізнесу — можливості тижня

AIN зібрав можливості та грантові програми тижня для бізнесу.

Science2Business у межах проєкту Seeds of Bravery

Центр інновацій та підприємництва INNOV8 оголошує другу хвилю на практичний курс для науковців та науковиць, які хочуть монетизувати дослідження та перетворити їх в інноваційний бізнес.

Для участі відберуть 50 учасників, які протягом 5 тижнів вивчатимуть:

  • основи підприємництва;
  • дизайн-мислення;
  • створення прототипу та мінімально життєздатного продукту (MVP);
  • структура бізнес-моделі та ціннісна пропозиція;
  • ефективна презентація.

Seeds of Bravery

Після завершення Science2Business учасники можуть податися на фінансування від Seeds of Bravery.

Деталі і реєстрація до 14 лютого за посиланням

Серія відеолекцій від Impact Force 

Програма охоплює ключові аспекти підприємництва та пропонують практичні рішення для розвитку та масштабування бізнесу.

На лекціях також поговорять про:

  • управління фінансами та побудова бюджетів;
  • ефективний маркетинг та побудова бренду;
  • комунікації, лідерство та командна робота;
  • інновації та цифровізація бізнесу.

Impact Force

Переглянути лекції можна на платформі Дія.Бізнес або на YouTube-каналі Impact Force.

Як будувати сильні бренди зі сталим розвитком?

Kantar Group 20 лютого проведе щорічну конференцію по сталому розвитку для брендів. 

На вебінарі Карін Трінкетель, Глобальний керівник відділу пропозицій Kantar Group, розкаже про:

  • взаємодію споживачів з брендами у сфері сталого розвитку;
  • як покращити цю взаємодію;
  • чому бренди не завжди отримують бажану рентабельність інвестицій;
  • як підвищити капітал вашого бренду. 

Сталий розвиток від Kantar Group

Реєстрація за посиланням.

Creativity Beyond Borders

CASES, в межах мовної програми Future Perfect, запускають акселераційну програму для бізнесів з креативних індустрій. 

Учасники протягом 3 місяців навчатимуться масштабувати свої послуги на глобальні ринки. 

Програма передбачає 10 вебінарів. Серед спікерів:

  • Рей Астафічев, співзнасновник KOLO;
  • Катерина Стефанович, Sigma Software;
  • Валентин Панюта, Fedoriv та HyperNormal Agency;
  • Олександра Петруньок, Genesis;
  • Володимир Смирнов, Spiilka Design Büro;
  • Катерина Бова, BÓVA Community Agency та інші.

Creativity Beyond Borders

Мова навчання — англійська. Після завершення програми учасники отримають сертифікати. Деталі та реєстрація за посиланням.

Читати більше