Spotify і конгломерат Warner Music Group оголосили про нову багаторічну угоду, яка охоплює як записану музику, так і музичне видавництво. Компанії кажуть, що ця співпраця зміцнить підтримку артистів і фанатів, а також сприятиме розвитку музичної індустрії.
Йдеться, що нова угода створить нові формати взаємодії з прихильниками, розширить каталог музики та відео у сервісі та впровадить додаткові платні підписки та унікальні контент-пакети.
У своїй заяві компанії не повідомили ні вартість угоди, ні хоч якісь деталі про майбутні підписки. Але в The Verge припускають, що серед них з’явиться «делюкс» тариф, який включатиме HiFi-аудіо без втрат, анонсоване Spotify ще у 2021 році.
Нова угода з Warner Music Group також передбачає модель прямого ліцензування з Warner Chappell Music, яка, за словами Spotify, спирається на вже наявне партнерство компаній щодо виплати роялті артистам.
Незадовго до цього Spotify підписав схожу угоду з Universal Music Group. У ній також йшлося про додаткові тарифи підписки, які базуються на принципах Streaming 2.0 від UMG — суперфани будуть платити за «суперпреміум», щоб отримати додаткові функції. Наприклад, аудіо високої якості.
Нагадаємо, стримінгова музична платформа вперше відзвітувала про прибутковість за повний рік, чистий прибуток музичного стримінгового гіганта склав €1,14 млрд (близько $1,18 млрд).
Також Spotify оголосив про виплату $10 млрд музичній індустрії у 2024 році. Хоча артисти дуже критикували сервіс за «надто малі» виплати порівняно з конкурентними платформами — Apple Music, YouTube Music та Amazon Music.
Серед іншого — Spotify підняв ціни підписок у Великій Британії: £5,99 на місяць за версію з рекламою (було £4,99), £12,99 за стандартну підписку (було £10,99) та £18,99 за преміум підписку (було £17,99).