Gucci зареєстрував торгову марку в росії — чи повертається бренд на ринок?

20 лютого, 2025, 19:09 1010
Gucci зареєстрував торгову марку в росії — чи повертається бренд на ринок?

Італійський бренд Gucci офіційно зареєстрував свою торгову марку в Роспатенті. 

Про це повідомляють російські медіа з посиланням на Роспатент.

Заявку на реєстрацію нібито подали 2 червня 2023 року, дозвіл отримали — 18 лютого 2025 року. 

Що дає зареєстрований товарний знак?

Торгова марка дозволяє бренду реалізовувати сумки, сукні, жіночий та дитячий одяг, спідню білизну, купальники, взуття та головні убори на російському ринку.

Крім цього, зареєстрований товарний знак дає компанії право займатися рекламною діяльністю, створювати кулінарні скульптури та відкривати заклади громадського харчування.

Які ще товарні знаки реєстрували на Gucci?

На сайті Роспатенту підтвердженої заявки 18 лютого 2025 року поки немає. Натомість є зареєстрований товарний знак від GUCCIO GUCCI S.P.A. Заявку подали 22 липня 2021 року, дата реєстрації — 26 травня 2022 року. 

GUCCI повертається в росіюСкриншот з сайту Роспатент

Адреса компанії, вказана на сайті — Via Tornabuoni 73/R I-50123 FIRENZE IT (офіційна адреса реєстрація компанії). Ліцензія дійсна до 2031 року.

Окрім того, є подібна заявка, подана у червні 2023 року від ГУЧЧИО ГУЧЧИ С.П.А. Адреса реєстрації вказана у заявці — Москва, вул. Гашека, 7, ТОВ «Бьорч Лігал для Тіллінг Е.М.». Дозвіл, який надали у березні 2024 року, дійсний до 2033 року.

Гуччі зареєстрували товарний знак у рфСкриншот з сайту Роспатент

Нагадаємо, Група Kering, куди входять різні люксові бренди зокрема Gucci, оголосила про закриття своїх магазинів у Росії у березні 2022 року. 

Чому іноземні компанії реєструють товарні знаки у рф?

Про вихід з російського ринку через повномасштабне вторгненння в Україну заявляла і мережа McDonald’s. Але у 2024 році світова компанія також подала на реєстрацію товарного знаку. Тоді російські медіа заявляли про можливе повернення бренду. 

Однак, як пояснили у McDonald’s, компанія регулярно поновлює право власності своїх торговельних марок у всьому світі. Навіть у тих країнах, де не вели або вже не ведуть жодної діяльності.

Читайте більше: Про повернення не йдеться. Чому McDonald’s поновлює реєстрацію торговельних марок у росії — позиція компанії

Читати більше