Uklon Innovative Boost — спільний конкурс стартапів Uklon та УФС. Його мета — підтримати українські технологічні стартапи у сфері мобільності, логістики, доставки, розвитку «розумних міст» і безпеки дорожнього руху.
Конкурс тривав з 28 січня по 7 березня, закінчившись фінальним оффлайн Demo Day в Києві. Під час нього 10 учасників з шорт-листу, яких відібрали представники Uklon, провели пітчинг власних продуктів і рішень.
До журі конкурсу, яке обрало переможців та вручило нагороди стартап-командам, цього року увійшли:
- Сергій Гришков — СЕО Uklon;
- Лев Жиденко — співзасновник мережі магазинів «Аврора Мультимаркет»;
- Михайло Нестор — CPO, Київстар;
- Оксана Розпутна — VP of Strategy and Development Uklon;
- Олександр Чумак — CTO Uklon.
AIN побував на Demo Day, поспілкувався з учасниками та розповідає детальніше про три переможні стартапи.
GetOrder.biz
Головний приз на Uklon Innovative Boost 2025 у розмірі €20 000 отримав GetOrder.biz.
Фото: Uklon
Команда стартапу розробила платформу для ресторанної індустрії, що покращує процес роботи з агрегаторами доставки їжі та іншими дотичними платформами.
Стартап створили для того, щоб ресторани не опрацьовували дані вручну. Зараз замовлення з кожної окремої доставки переносять у POS-систему, команда обіцяє зменшити вплив людського фактору на 95 %.
GetOrder.biz вже співпрацює за такими мережами українських ресторанів як «Сушія», «Мама Манана», Roll Club, Icon Sushi, Mafia та інші. У 2024 році команда залучила $270 тис. для покращення продукту і збільшення команди, а також адаптації під реалії європейського ринку.
«Усі роблять так, що об’єднують їх на один пристрій. А ми об’єднуємо їх прямо у POS-системі, без пристрою. Ми взагалі відмовляємося від цих пристроїв», — пояснює Сергій Чайка у чому відмінність GetOrder від інших подібних рішень.
KATERYNA
Спеціальний приз у розмірі €10 000 отримав стартап KATERYNA — застосунок, який одним натисканням кнопки викликає одну з 1500 мобільних груп реагування по всій Україні.
За шість місяців мобільні групи реагування викликали 1800 разів.
Фото: Uklon
Найбільша частка викликів стосується ситуацій, де клієнти відчували небезпеку або дискомфорт, навіть якщо прямої загрози не було. Таких викликів було понад 40 %.
У перелік таких викликів входять: супровід у комендантську годину (у Києві актуальним є питання безпеки на шляху до укриття), повернення додому, перебування у незнайомій локації.
Приблизно 400 викликів стосувалися безпеки дітей — спроби проникнення у квартиру, переслідування незнайомими людьми, агресія з боку однокласників/булінг.
Менше 25 % викликів були повʼязані із загрозою у таксі, ресторанах, барах і громадському транспорті. І найменше викликів було у звʼязку з домашнім насиллям — менше 10 %.
Але Каіпецька наголошує, охоронні служби не мають право «фізично вигнати» співмешканців з квартири навіть через їхню агресивну поведінку. Лише допомогти безпечно залишити приміщення, або тимчасово повернутися за потреби.
Грошовий приз стартап витратить на залучення нових користувачів і підтримку благодійно-соціальних ініціатив, спрямованих на протидію насильству щодо жінок.
єБазар
Ще один спеціальний приз у розмірі €10 000 отримає платформа «єБазар» — маркетплейс із доставкою домашньої продукції від господарств безпосередньо до споживачів.
Над проєктом останні 4 роки у форматі part-time працює 6 людей.
«З одного боку в нас є господарства, які… мають проблеми зі збутом, з тим, що вони не вміють в рекламу і вона їм виходить дорога. З іншого — споживачі, мешканці великих і середніх міст, які шукають доступ до домашньої продукції», — розповідають у команді стартапу.
Тому було знайдено рішення — створити застосунок, який обʼєднає тих, хто хоче продати і тих, хто хоче купити. У 2024 року вдалося залучити приблизно 40 господарств, які доставили свою продукцію понад 700 унікальним споживачам. Загальний обіг склав понад 2 млн грн.
Фото: Uklon
«Викликів, звісно, багато. Це і юридичні аспекти, зокрема сертифікати. У нас це не обовʼязкова вимога. Є господарства, які надають сертифікати, є які ні. Є споживачі, які просять сертифікати і замовляють тільки у сертифікованих. А є люди, які так само йдуть на стихійний ринок, так само замовляють», — розповідають у «єБазар» для AIN.
Але, додають у команді, від проблеми не відмежовуються, а навпаки хочуть її подолати спільно з державою.
Отримані кошти планують використати на серію фото- та відеоінтервʼю фермерів і малих господарств Київщини та, можливо, сусідніх областей.
Раніше AIN розповідав про те, як пройшов Demo Day від Uklon Innovative Boost 7 березня 2025 року та хто потрапив у фінал.
Читайте більше: GetOrder.biz переміг на Uklon Innovative Boost 2025 — як пройшов Demo Day