Український виробник меду BEEHIVE вишов на ринок Норвегії, у планах експортувати в країни близького Сходу

12 березня, 2025, 11:30 822
Український виробник меду BEEHIVE вишов на ринок Норвегії, у планах експортувати в країни близького Сходу

Український мед торгової марки BEEHIVE зʼявився на поличках супермаркетів норвезької мережі Ekomarket Norge. 

AIN розпитав генерального директора компанії Семена Гагаріна про їхні експортні плани.

Наразі 98% своєї продукції BEEHIVE постачає на експорт — у приблизно 30 країн, включно з Німеччиною, Францією, Великою Британією та США.

За словами заступника Міністерки економіки Тараса Качки, експорт українського меду до ЄС у 2024 році склав 71,18 тонн на $136 млн. Зазвичай найбільше меду експортують з України у країни ЄС (зокрема, Німеччину, Польщу та Іспанію), а також США.

Водночас з 30 листопада 2024 року, змінилися правила ввезення меду та інших продуктів бджільництва у країни ЄС — експортувати можуть лише ті установи, що є у відповідному переліку. Для цього потрібно звертатися до територіального органу Держпродспоживслужби.

«Для якісного українського виробника зайти на міжнародний ринок завжди непросто. Конкуренція суттєва, зокрема  із європейськими виробниками і постачальниками, які працюють вже роками в рідних для себе країнах ЄС», — розповідає Семен Гагарін.

Наразі понад 90% продукції BEEHIVE експортує під своєю торговою маркою (brand label), решту майже 10% — під власною маркою торгових мереж (private label), розповідає Гагарін.

У подальшому продажі планують розвивати у країнах близького Сходу — ОАЕ, Катар і Саудівська Аравія.

«Але, найбільш очікуваним, є пошук партнерів і вихід на азійський ринок. Там багато перспектив для українського меду», — додає Гагарін. 

Читайте також: Олії, сири та корми для тварин — у Мінекономіки назвали найперспективніші товари для експорту

Читати більше