Столичний маркет-молл «Даринок» відкриває найбільший сімейний розважальний комплекс на лівому березі Smile Park.
Про це AIN розповіла пресслужба компанії.
За три тижні роботи у тестовому режимі парк відвідали 8 тисяч гостей.
«Очікуємо, що завдяки появі найбільшого на лівому березі Smile Park нам вдасться додатково залучити трафік 10%. У наших планах також подальша реновація об’єкту для забезпечення комфортного шопінгу, відпочинку й розваг», — коментує Андрій Федоров, CEO City Capital Group.
Загалом же за 2024 рік відвідуваність «Даринку» склала 3,9 млн осіб. Приблизно 60% відвідувачів маркет-моллу — сімейна аудиторія.
У коментарі AIN керуюча компанія повідомила, що загалом планує інвестувати у реконструкцію маркет-моллу до 30% прибутку.
Читайте також: АРМА відхилило кандидатуру вже другого учасника конкурсу на управління ТРЦ Gulliver