Американська компанія PepsiCo, яка досі не вийшла з росії, придбає бренд пробіотичної газованої води Poppi за $1,95 млрд. Таким чином виробник хоче розширити категорію більш корисних напоїв, повідомляє Reuters.
За даними PepsiCo, угода з Poppi передбачає податкові пільги на суму 300 мільйонів доларів за чисту вартість покупки у 1,65 мільярда доларів. Додаткових умов угоди не розкривають.
PepsiCo прагне викупити бренд Poppy через зниження попиту на солодкі газовані напої в США. Адже наразі американська молодь частіше купує більш корисні газовані й енергетичні напої та надає перевагу здоровому способу життя. На початку торгів акції PepsiCo зросли на 1,5%.
Напій Poppi поєднує в собі пребіотики, фруктовий сік і яблучний оцет. Їхня низькокалорійна газована вода в середньому містить не більше 5 гр цукру на порцію.
Читайте також: PepsiCo, Quaker Oats та Folgers просять Трампа про митні пільги