Щоб залучити молодь: PepsiCo купує бренд пробіотичної води Poppi за майже $2 млрд

17 березня, 2025, 19:05 770
Щоб залучити молодь: PepsiCo купує бренд пробіотичної води Poppi за майже $2 млрд

Американська компанія PepsiCo, яка досі не вийшла з росії, придбає бренд пробіотичної газованої води Poppi за  $1,95 млрд. Таким чином виробник хоче розширити категорію більш корисних напоїв, повідомляє Reuters.

За даними PepsiCo, угода з Poppi передбачає податкові пільги на суму 300 мільйонів доларів за чисту вартість покупки у 1,65 мільярда доларів. Додаткових умов угоди не розкривають. 

PepsiCo прагне викупити бренд Poppy через зниження попиту на солодкі газовані напої в США. Адже наразі американська молодь частіше купує більш корисні газовані й енергетичні напої та надає перевагу здоровому способу життя. На початку торгів акції PepsiCo зросли на 1,5%.

Напій Poppi поєднує в собі пребіотики, фруктовий сік і яблучний оцет. Їхня низькокалорійна газована вода в середньому містить не більше 5 гр цукру на порцію.

Читайте також: PepsiCo, Quaker Oats та Folgers просять Трампа про митні пільги

Читати більше