«Укрзалізниця» зазнала масштабної кібератаки: онлайн-продаж квитків не працює понад дві доби – до відновлення долучені зокрема ІТ-фахівці «Київстар»

25 березня, 2025, 10:00 1404
«Укрзалізниця» зазнала масштабної кібератаки: онлайн-продаж квитків не працює понад дві доби – до відновлення долучені зокрема ІТ-фахівці «Київстар»

Оновлено 25 березня о 9:45. «Укрзалізниця» разом із партнерами продовжує відновлення онлайн-сервісів.

У безпечному середовищі розгорнуто резервну інфраструктуру, підготовлено всі компоненти безпосередньо для перезапуску з резервних копій критичних систем, триває ретельна діагностика бекапів та ідентифікація всіх потенційно шкідливих елементів. Відновлюються складні зв'язки між різними системами.

Зокрема у відновленні допомагають Кібердепартамент СБУ, Державний центр кіберзахисту, Урядова команда реагування на комп'ютерні надзвичайні події (CERT-UA) при Держспецзв'язку, ІТ-команда «Київстар».

Каси на всіх вокзалах працюють у посиленому режимі, а всі поїзди продовжують рух чітко за графіком. Придбати квитки онлайн усе ще неможливо. 


Онлайн-системи «Укрзалізниці» зазнали масштабної таргетованої кібератаки, йдеться в повідомленні компанії. Онлайн-продажі квитків не працюють уже понад добу і, як очікується, протягом сьогоднішнього дня будуть доступні лише в офлайн-режимі.

Водночас у компанії зазначили, що рух поїздів залишається стабільним, і вони курсують без затримок.

Пасажирам рекомендується:

  • купувати квитки через каси, які працюють у посиленому режимі;
  • 24 та 25 березня міжнародні квитки можна придбати в касах (зазвичай вони продаються лише онлайн);
  • у крайньому разі, сідати в поїзд без квитка — поїзні бригади оформлять проїзд на місці, але місця всіх класів можуть бути наявні.

Повернення квитків

Пасажири, які бажають повернути квитки на 24 березня, можуть зробити це онлайн, надіславши заявку на адресу [email protected] (необхідно додати фото або скан квитка та контактний номер телефону). Обробка заявок розпочнеться після відновлення систем і триватиме до трьох діб.

«Укрзалізниця» закликає пасажирів, які планують подорож після 25 березня, не створювати черги в касах. Про відновлення онлайн-сервісів компанія повідомить окремо.

Про атаку

«Укрзалізниця» вже не вперше стає об'єктом кібератак, тому в компанії впроваджені протоколи резервування. Однак остання атака була особливо системною та багаторівневою, що вимагає ретельного тестування сервісів перед повним відновленням.

Наразі фахівці «Укрзалізниці» тісно співпрацюють із кібердепартаментом СБУ.

Читати більше