07 лют Блоги Кляті маркетологи popular Від дерев'яних мап до світового успіху: історія EnjoyTheWood Історія бренду Enjoy The Wood у розмові з Ігорем Фостенком, засновником компанії Enjoy The Wood на подкасті «Кляті маркетологи».
07 лют Блоги Кляті маркетологи popular Як поєднати креатив і продажі в рекламі: досвід креативної агенції I AM IDEA Конспект випуску подкасту «Кляті маркетологи» з Ігорем Фінашкіним, засновником і креативним директором агенції I AM IDEA.
07 лют Блоги Кляті маркетологи popular Завжди готові «ЕБШ». Як сміливий бренд змінює наше уявлення про спорт Що робить мережу спортхабів «ЕБШ» не схожою на інших? Конспект першого випуску другого сезону подкасту «Кляті маркетологи» із засновницею мережі спортхабів «ЕБШ» Юлією Шум.