Анімаційні традиції
На початку нульових міжнародні компанії стали біля витоків світлої традиції: радувати аудиторію анімаційним брендованим контентом напередодні новорічних свят.
Це допомагає пов’язати бренд з теплими емоціями, які вже поруч із різдвяними ярмарками, святковими столами та яскравими ялинками. Нескладний елемент, що дозволяє нагадати про бренд, подарувавши людям приємні моменти. Таким чином, підвищити впізнаваність і завоювати лояльність своїх клієнтів.
У локальних витоків
Samsung Ukraine і Moonhauzen Animation Studio створили перший український анімаційний короткометражний мультфільм з нативною присутністю бренду та органічним впровадженням важливих функцій телевізора і смартфона з 8K камерою. Елементів, які бренду необхідно підкреслити в цьому сезоні.
Спільними зусиллями компаній була створена історія родинності, сучасності та добра, яка доводить, що чудеса трапляються. Варто тільки забажати.
Процес створення
Головний офіс Samsung вкладає багато зусиль в розвиток ринків країн, на яких представлена компанія. Цього року черга анімаційного контенту вперше досягла України.
Samsung прийшов із запитом на локальний анімаційний мультфільм. Бренду був потрібен розважально-пізнавальний контент з фантастичними нотками. Компанія дала повний креативний карт-бланш на розробку концепту. Єдиною умовою була наявність українських сучасних елементів, якими стали наші локації: Київ, чорноморські пейзажі та Карпатські гори.
Арт-департамент Moonhauzen розробив презентацію з ідеями сюжету. У підсумку, для реалізації був відібраний варіант, в який ми заклали думку, що часом варто допомогти знайти сили слідувати за мрією, а техніка Samsung може стати гарним супутником у цій справі.
«Для Moonhauzen цей проект став справжнім викликом, тому що виробництво такої історії можна порівняти зі створенням короткометражного кіно. Переважно віддалена координація команди з майже 40 профільних талановитих спеціалістів стала неймовірною реальністю, а системність процесів, яка була забезпечена менеджментом студії, дозволили реалізувати цей надзвичайний проект у чітко визначені терміни», — Барчишак Дмитро, художній керівник проєкту та засновник Moonhauzen.
Всі процеси були спродюсовані Moonhauzen Animation Studio без стороннього втручання рекламних агентств.
Анімаційна студія впоралася у надзвичайно короткий термін – усього 4 місяці, для середньостатистичного європейського продакшну реалізація подібного проекту зайняла б мінімум півроку.
Хто цільова аудиторія?
Анімаційний ролик націлений здебільшого на аудиторію мілленіалів, які виросли на роботах Pixar і DreamWorks. Це фінансово незалежні люди, невід’ємною частиною життя яких є передова електроніка, а мультфільми — частина їх культурного коду.
Бренд хоче нагадати, що кожен з нас може зробити цінний подарунок близьким, надихаючи на нові звершення. Знімайте в 8K справжнє кіно і створюйте свій кінотеатр в домашніх умовах, з неймовірною деталізацією 8K.
Незмінна релевантність
Головна цінність подібного контенту в його універсальності. Він не схильний до криз і поведінкових змін людей. Локдаун не став перешкодою, адже робота проводилася віддалено, координуючись студією. Релевантність анімаційної мультиплікації зберігається при будь-яких обставинах.