Рубрика «Стартап дня» на AIN.UA — це трибуна для засновників проектів, на якій можна познайомити потенційних клієнтів та інвесторів зі своїм продуктом. Редакція зберігає пряму мову спікера. Розповісти про свій стартапі можна, заповнивши анкету за посиланням.
Harvefy дозволяє вирощувати мікрозелень на еко-фермі руками досвідчених агрономів і отримувати власний врожай доставкою додому.
Засновники та команда стартапу
Засновник стартапу — Карен Чіфталарян. На цей час проектом займається 11 людей. Під нові задачі залучаються сторонні спеціалісти.
Про що стартап
Суть проекту полягає у тому, що користувач отримує можливість вирощувати на нашій еко-фермі мікрозелень руками наших агрономів. Вибір рослин, посадка, догляд, поливання, збір урожаю і замовлення доставки здійснюється з мобільного додатку Harvefy, встановленого на телефоні користувача.
Клієнт оплачує місячну підписку на користування ділянкою та отримує 3 слоти для вирощування мікрозелені. Кількість ділянок на одного користувача не обмежена. Всього декілька кліків і у вашому розпорядженні власна ферма корисної зелені в мобільному телефоні.
Все по-дорослому: високотехнологічна теплиця, якісне насіння, чиста вода та екологічна місцевість. Все робили для себе, а потім вирішили, що це буде цікаво й іншим.
Оформивши підписку на ділянку, ви зможете вирощувати від 5 до 8 врожаїв в місяць і отримувати їх прямо додому. Вигода в тому, що ми виключили безліч посередників, ви економите до 60% вартості в порівнянні з покупкою в магазині. Також, ви надійно отримуєте 100% органічний продукт на постійній основі. А ще це просто цікаво керувати фермою з власного мобільного телефону.
Мобільний додаток та інформацію про сервіс можна знайти тут.
Яка модель монетизації?
Щомісячна підписка за оренду слотів для дистанційного вирощування мікрозелені.
Скільки часу пішло на MVP? Які були помилки?
На розробку бізнес-моделі, мобільного додатку і побудову теплиці пішло близько 6 місяців.
Найскладніше було відібрати постачальника якісного насіння та передбачити витрати на опалювання в зимовий період.
Як з’явилася ідея створити стартап?
Ідея зародилась з егоїстичного бажання вирощувати для себе екологічно чисті продукти та отримувати їх на регулярній основі, щоб не думати де, що і коли купувати в магазині.
При цьому ніхто не хотів копатись з землі і їздити на дачу. Але було бажання контролювати процес, спостерігати за ростом урожаю, щоб у цьому був елемент гейміфікації, як у грі «Ферма».
Коли вибирали теплицю, зрозуміли, що обсяг продукції буде перевищувати наші власні потреби. Тому подумали: «А чому б не поділитись цим проектом з друзями та знайомими?».
Далі «сарафанне радіо» сформувало першу сотню підписників. Люди чекали запуск проекту і 95% користувачів продовжили підписку після першого місяця.
Хто ваші конкуренти, які у них досягнення?
Конкуренти відсутні.
Як ви оцінюєте ринок для вашого продукту?
Ринок екологічних та здорових продуктів тільки починає розвиватись в Україні. Ми спостерігаємо стабільне зростання популярності чистих продуктів і мода на здорове харчування не пройде ніколи.
Звісно, жителів сільських районів не здивуєш органічною зеленню, але для міських жителів пошук якісних продуктів дійсно становить проблему. Ринок еко-продуктів в України становить лише 2% від загального об’єму продовольчих продуктів. В той час як в Європі цей показник давно перевалив за 10%. Тому потенціал росту значний.
Скільки грошей/часу інвестовано?
В проект було проінвестовано $100 000 власних коштів.
Компанія відкрита для співпраці та інвестиційних пропозицій, що будуть направлені на подальше масштабування та маркетингові активності.
Чого вдалося досягти?
Після запуску спостерігається стабільний органічний приріст користувачів. Широка маркетингова кампанія запланована на початок 2021