В популярном чате Clubhouse, где можно общаться только голосом, пользователи все чаще организовывают комнаты, где никто вслух не разговаривает. Они называются «тихими» или «молчаливыми» комнатами.
Что это за комнаты?
Это — международный тренд, к примеру, о таких комнатах в британском предпринимательском сообществе пишет Майк Бутчер из TechCrunch.
В украинском сегменте Clubhouse такие комнаты тоже есть:
Для чего они?
Такие комнаты обычно используют для «тихого нетворкинга» (silent networking). То есть, все участники могут смотреть профили и био (описание деятельности и интересов) друг друга, и если кто-то показался интересным — подписываться на него. Голосом в такой комнате не общаются.
О том, почему возникают такие комнаты и кому они полезны, рассказывает их активный пользователь и модератор, основатель стартап-студии Empat Назар Гулик:
«Я в Clubhouse уже більше місяця. Спочатку там було зовсім мало людей і була проблема, кого фоловити + інвайти також лімітували цю кількість. Тобто локальний CH був дуже малий за своїм розміром.
Наскільки я розумію, тихі кімнати були створені, щоб підписатися на цікавих людей та фоловити їхній «флоу» по кімнатах. З іншого боку, щоб на тебе підписалися люди, яким ти можеш бути цікавим. Виходить «майнінг фоловерів». У мене навіть є уже група людей, з якими я познайомився в СH, і спілкуюся чи бачу частіше, ніж друзів чи колег.
Наскільки це ефективно — не знаю, я ніколи цього не досліджував. Але багато на кого підписався з такої кімнати. Раніше була тільки одна загальна тиха кімната, де були усі користувачі з України, і там їх було, максимум, 200, здається.
З часом тихі кімнати почали створювати по сегментах/інтересах: tech companies; fashion, etc. Виходить, що тепер CH також кластеризується, те саме відбувається і з кімнатами. Якщо раніше було тільки 1 шоу, то зараз у прайм-тайм паралельно іде 5-10 івентів.
Я не створював таких кімнат, але часто був у них модератором. Модератор в таких кімнатах робить те саме, що і у інших — модерує контент та все, що там відбувається».