Рубрика «Стартап дня» на AIN.UA — це трибуна для засновників проектів, де можна познайомити потенційних клієнтів та інвесторів зі своїм продуктом. Редакція зберігає пряму мову спікера. Розповісти про свій стартапі можна, заповнивши анкету за посиланням.

eProves — онлайн-сервіс перевірки музики на авторські права для YouTube.

Засновники стартапу

Засновники стартапу — Кобець Матвій та Сергій.

Про що стартап

eProves — онлайн-сервіс перевірки музики на авторські права для YouTube. Ми вирішуємо п’ятнадцятирічну біль блогерів із перевіркою ліцензії у музики «одним кліком».

Яка модель монетизації?

Місячна підписка (в моменті реалізації).

Скільки часу пішло на MVP? Які були помилки?

На розробку MVP витратили рівно 1 місяць. Завдяки досвіду запуску попередніх стартапів, успішно вдалося обійти всі граблі початкових стартаперів.

Успішно проведена валідація — значно зекономила час та нерви.

Як з’явилася ідея створити стартап?

Займаюся монтажем відео із 2014 року. Та протягом всього часу дуже боліло питання із перевіркою музики на авторські права. Однак не надавав значної уваги влогінгу, як виду заробітку.

Протягом літа 2020 року, завантажив на YouTube-канал 12 відео, кілька із яких довелося змінювати через проблеми із ContentID на ютубі. Тоді і постало питання, чому б не вирішити давню біль. Котра має досить величезну аудиторію!

Яких конкурентів вже немає, чому у них не вийшло?

Через місяць після запуску eProves закрився наш прямий конкурент. І ось 3 причини, чому це трапилося:

  1. Десктопна програма;
  2. Платна підписка;
  3. Реєстрація.

Він зміг порушити 3 із 3 «китів» зручності для користувача. Що водночас збільшувало кількість кроків до результату. Потрібно перейти на сайт, зареєструватися, після чого обрати план підписки, оплатити його, завантажити програму на комп’ютер, встановити та залогінитися.

Нічого із вище переліченого не покращувало життя блогерів. В той час, як за для отримання того ж результату у нас потрібно нажали лише 1 кнопку.

Як ви оцінюєте ринок для вашого продукту?

Ринок музики без авторських прав тримається на двох інших гігантах: ринок музики та блогерів. Котрі наразі ростуть божевільними темпами, чим дають хороший поштовх для росту нашого ринку аж на 12,7% за рік.

Загалом розміри світового ринку можна оцінювати, відштовхуючись від кількості підписників на YouTube каналі NCS — кількість яких становить 30 млн.

Скільки грошей/часу інвестовано?

У проект інвестовано 4 місяці фултайм-роботи.

Чого вдалося досягти?

  • Маємо бета-версію сервісу eProves;
  • За 3 місяці після запуску вдалося отримати 25 тис. користувачів із СНГ;
  • Вдало вийшли на трафік у 100 000 переглядів сторінок протягом місяця;
  • Про нас розповіли кілька популярних блогерів;
  • Маємо сайти-партнери з аудиторією значно більшою за 1 млн користувачів, що посилаються на нас;
  • Наразі проводимо активну частину роботи над перекладом сервісу та масштабуванням на Західний ринок.