Україна посідає одне з провідних місць у кавовій культурі за якістю обсмажування кави. По всій країні відкриваються кав’ярні третьої хвилі, і все більше людей, купуючи каву звертають увагу на сорт, а не на бренд. My coffee factory вже 7 років займається обсмажуванням кави для кав’ярень та споживачів. За час користування обладнанням різних виробників, прийшла ідея створити власний ростер, вироблений в Україні, який би відзначався еквівалентною світовим лідерам надійністю за більш доступною ціною.

Cogen створений із двох слів «coffee» та «generation». У компанії вірять, що вже сформувалося ціле покоління людей, для яких кава — це релігія, а не просто підбадьорливий гіркуватий напій зранку. Cogen для тих, хто горить своєю справою та бажає максимально розкрити потенціал смакових властивостей зерна.
На розроблення ростера пішло три роки. У запуск виробництва було інвестовано 25 мільйонів гривень. Більшу частину досліджень було направлено на розроблення «серця» ростера — барабана, безпосередньо в якому відбувається обсмажування зерна. Дизайн ростера можна буде кастомізувати під побажання клієнта. Cogen уже доступний до продажу в Україні та в інших країнах світу. Команда My coffee factory вірить, що головною гарантією на успіх є 50 000 користувачів, які вже п’ють каву, обсмажену на ростері Cogen.
Слідкуйте за оновленнями My coffee factory та Cogen в Instagram.
Придбати каву та отримати більше інформації можна на офіційному сайті My coffee factory.