Як це працює на практиці: кейси
Команда Belkins сфокусувалася на аналізі домена, дослідженні ситуації зі спамом, та відновленні репутації розсилки. Наприклад, вони створили тестові поштові скриньки, щоби перевірити показник Email Delivery. Таким чином вдалося з'ясувати, що у клієнтської пошти на Outlook із цим показником — серйозні проблеми. Також команда почала працювати над збільшенням CTR: найпростіший спосіб підвищити якість розсилки з точки зору пошти — мотивувати отримувачів взаємодіяти із листами, клікати на лінки та відповідати на них.
За три місяці такої роботи команді вдалося відновити клієнтську базу до 12 000 користувачів, а також підвищити Email Delivery до 100% та залученість отримувачів розсилки до 90%.
Як усі ці правила та закономірності працюють на практиці? Розглянемо на прикладі реальних ситуацій і проблем з email-маркетингом.
Якщо у вас є питання або проблеми з показниками вашої розсилки, якщо ви підозрюєте, що ваші листи потрапляють до спаму та не доходять до клієнтів — спробуйте перевірити основні метрики та складності, про які йдеться у статті. Або ж зверніться до професіоналів.
Ситуацію погіршило ще й те, що через два тижні після переходу на новий домен не лише розсилки з новинами, але й листи з інвойсами та платежами почали маркуватися як спам, і користувачі сервісу перестали їх отримувати. Через це клієнтська база у 12 000 користувачів просіла до 500.
Низька впізнаваність: скриньки користувачів негативно реагували на імейли від нерозпізнаних джерел, а отже, повідомлення часто потрапляли під дію спам-фільтрів.
Проблеми із доставкою листів. Через попередню складність листи компанії взагалі перестали доставлятися до отримувачів.
Як вирішували ці проблеми? Команда Belkins працювала з обсягом у 800 000 імейлів протягом 8 місяців.
По-перше, вона взялася за налаштування DNS (зокрема, записів SPF та DMARC).
По-друге, переконалися, що в кожної розсилки добре налаштований BIMI (параметр перевірки листа, коли отримувач бачить в інбоксі лого бренда навпроти розсилки).
По-третє, використали Folderly як інструмент аналітики, щоб бачити ефективність розсилки, а також перевіряти стан домена.
В результаті рівень Email Delivery виріс до 99%, а Open Rate — до 84% (порівняно із 30-50% в середньому по ринку).
Американська компанія із Сан-Дієго, що займалася SEO, звернулась до команди Belkins по допомогу. Вони працювали із Gmail, G-Suite, Outlook, Exchange та іншими сервісами Microsoft, і зіткнулися із такими проблемами:
Платформа для інфлюенсерів SUJO, маючи 12 000 щоденних користувачів (Daily Active Users, DAU), вирішила переходити на новий домен SUJO.app. На нього ж компанія перевела і стару email-базу. Після цього вона зіткнулася із проблемами по показнику Email Delivery: її листи не доходили до адресатів, Open Rate впав із 5,3% до 4,1%, а СTR — до 0%. Почав падати й показник DAU.