Матеріал виготовлено за підтримки рекламодавця
Як найбільший банк країни спілкується з зумерами та просуває діджитал-продукти через TikTok
Рік тому цю соцмережу почав опановувати й ПриватБанк. Для державного банку це було несподіване рішення, але результати вражають — наразі найпопулярніше відео банку зібрало майже 5 мільйонів переглядів.

У спецпроекті з ПриватБанк AIN.UA створив покрокову інструкцію, як бренду створити успішний профіль в TikTok.
Світові та українські бренди активно використовують TikTok для свого просування серед молодої аудиторії. Компанія Pepsi запустила #SwagStepChallenge та зібрала 108 мільярдів переглядів. Свій профіль є у McDonald's та Apple.
Зрозуміти, навіщо бренду це потрібно
ПриватБанк з’явився у TikTok у вересні 2020 року, а перше відео вийшло на Чорну П’ятницю, 25 листопада. Мета була чітка й зрозуміла — підвищити лояльність до бренду.
Брендам потрібно чітко розуміти, яка з цих цілей є для них пріоритетною. Якщо ви не розумієте своєї головної мети, а йдете у TikTok просто тому що ваш конкурент так робить — це заздалегідь неефективна ідея, вважає спеціалістка. У ПриватБанку вирішили розповідати про Приват24.

«У наших додатків на Android та iOS, а також на веб-сайті зараз 157 послуг. Деякі зовсім неочевидні. Це оплата обличчям, можливість змінити дизайн картки у Google Pay або Apple Pay, покупка паркувальних абонементів. А є й стандартні послуги: переказ з картки на картку, поповнення мобільного або оплата комуналки. Ми зрозуміли, що про все це можна розказати цікаво та з гумором» — каже Юлія Приймак, social media manager ПриватБанку.
Юлія Приймак,
social media manager ПриватБанку:

«Ми бачили як TikTok стрімко набуває популярності. При цьому, багато брендів здебільшого не ставилися до TikTok як до серйозної платформи, що здатна принести користь бренду та залучити фанів. Ми ж побачили, що об’єднуючи гумор, унікальні продукти банку та якісний продакшн можна привернути увагу молоді до Привату».

Загалом мета приходу бренду у TikTok різна: від продажів своїх товарів та послуг, пошуку нових клієнтів, до формування іміджу бренду, побудови знання про бренд, підвищення лояльності користувачів та залучення молодої аудиторії.
|
Аудиторія TikTok — це молодь, переважно зумери, для яких візуальний, зокрема відеоконтент — найзручніший спосіб споживати інформацію. Тож цю інформацію треба подати цікаво й соковито — так, щоб за секунду зацікавити й змусити подивитися відео, а не перегорнути вниз на наступне.
Перше відео довелося знімати найдовше. Команда просила актора якомога невимушено стрибати. Це зайняло близько 40 хвилин. Потім призвичаїлися і зараз зйомка одного відео у середньому займає від 5 до 30 хвилин.

Тривалість залежить від складності концепції. У знімальному процесі залучена ціла команда профі: актори, відеограф, проектний-менеджер, арт-директор, креатор, SMM-спеціаліст, дизайнер та візажист.
|
Визначивши свою мету та базові принципи, у банку поставили завдання SMM-агенції розробити ідеї для відео. До запуску готувалися декілька місяців.
Стратегія та зйомки
@privatbank.ua

А як ти сплачуєш рахунок у ресторані? #приватбанк #приват24

♬ оригинальный звук - PrivatBank
Юлія Приймак,
social media manager ПриватБанку:

Ми слідкували за кожним новим коментарем й раділи кожному лайку. Далі аудиторія зростала поступово аж поки одне з відео не «вистрілило»: відео про батл продавчині та покупця супермаркету завірусилося на 1,8 млн переглядів. А пізніше ще одне зібрало 4,7 млн.
Аналізуючи успіх цих відео, у ПриватБанку дійшли висновку, що їх об’єднує продуманий сценарій. Вірусними стають відео, побудоване як мініфільм та з несподіваною ефектною кінцівкою.
|
Вже шосте відео ПриватБанк у ТikTok «залетіло» в рекомендації й зібрало понад 30 000 переглядів.
Дочекатися перших результатів
Уважно відстежувати метрики та тренди
|
Щоб рости у TikTok, варто відстежувати взаємозв’язки між тим, які відео «зайшли» аудиторії, а які — «не злетіли». Для цього у соцмережі є багато метрик.

Наприклад, показники залученості, як і в інших соцмережах, приріст підписників, дані щодо відео. Загальний час перегляду, середній час перегляду, скільки відсотків глядачів догледіли відео до кінця.
Юлія Приймак,
social media manager ПриватБанку:

Найважливіше для нас — це коментарі. Ми дійсно відмічаємо, що наша аудиторія у TikTok більш прихильна до банку, ніж в інших соціальних мережах, багато цікавиться продуктами та жартує.

Ми постійно відстежуємо тренди, які популярні в TikTok саме зараз: ідеї відео, звуки, пісні, та використовуємо це у себе. Також ми часто демонструємо у жартівливій формі життєві ситуації, які близькі для нашої аудиторії – наприклад, як до зарплати ще тиждень, а ти витрачаєш останні гроші на доставку суші
Ідеї для наступних відео пропонує команда агенції Wideworks, яка уважно стежить за трендами платформи. Банк затверджує їх або вносить правки.
Щоб процес був ще жвавішим, а відео набирали ще більше переглядів, тут постійно експериментують. Наприклад, до зйомок залучають інфлюенсерів.
|
Робота над TikTok має бути планомірною та безперервною, пояснюють у ПриватБанку. Наразі команда публікує нові відео кожні 3-5 днів.
Не розслаблятися
@shymanovski

Прокачуй свою українську та фінансову грамотність з @privatbank.ua

♬ оригінальний звук - Андрій Шимановський
@vlad_shevchenko

Хто не знає - @privatbank.ua з‘явився в ТікТок! Загляніть, там цікаво #приватбанк #privatbank #україна

♬ оригінальний звук - Влад Шевченко
|
Просування
Креативна команда, яка працює над TikTok ПриватБанку
Зараз у банку перегляди зростають органічно. «Нам цікаво спостерігати за тим, наскільки наші ролики можуть стати популярними без додаткового просування», — говорять у команді.
Проте у найближчому майбутньому у ПриватБанку все ж планують використовувати платні інструменти платформи. Наприклад, запустити челендж чи тестувати рекламні налаштування TikTok.

Зараз мета ПриватБанку — отримати верифікований профіль. Для цього потрібно регулярно збирати багато переглядів та взаємодій з контентом. Команді, яка працює над TikTok-акаунтом банку, це чудово вдається.
ТЕКСТ
Тетяна Гонченко
ПАРТНЕР
Матеріал підготовлено за підтримки «ПриватБанк»
Що це означає?
ВЕРСТКА
Юля Трофименко
ІДЕЯ
Яна Проценко
ПРОДЮСЕР
Олександра Герт
Марія Соболевська
ПРЕДСТАВНИця «ПриватБанк»
Матеріал виготовлено за підтримки рекламодавця
Під час використання матеріалів сайту обов'язковим є наявність гіперпосилання в межах першого абзацу на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням бренду видання AIN.UA. Матеріали з позначками «Новини компаній», PR, «Спецпроект», «Промо» і «Блоги» публікуються на правах реклами.
© 1999-2021 AIN.UA