На початку жовтня популярний фотосервіс Instagram відкрив можливість розміщувати рекламу для 30 країн світу, до їхнього числа увійшла й Україна. Зараз агентства готують до запуску перші рекламні кампанії. Принадність у тому, що керувати такими кампаніями можна з кабінету в Facebook. Редакція звернулася до експертів з компанії Admixer (вони є офіційним реселером Facebook), і вони підготували покрокову інструкцію про те, які рекламні формати доступні для українських рекламодавців, а також – як оформити і запустити кампанію. AIN.UA розповідає як запустити рекламу в Instagram.
Наразі в Україні, судячи з цифр рекламного кабінету, аудиторія цієї соцмережі становить 460 000 користувачів. Її ядро – молоді люди 15-24 років, причому 63% користувачів – дівчата.
Доступні наразі рекламні формати – це зображення (звичайний пост із позначкою «реклама”) і відео до 30 секунд.
Як зазначають у компанії, реклама в Instagram може бути націлена на збір переходів на сайт, продажі з каталогу, конверсію на сайт, підвищення залученості для публікації, встановлення застосунку, збір «лайків», генерацію лідів тощо. Це може бути цікаво інтернет-магазинам, ритейлу, ресторанам, FMCG тощо. Усім, у кого може бути якісний візуальний контент.
Далі наводимо покрокову інструкцію від Admixer про те, як запустити рекламу в Instagram українському користувачеві.
- Заходимо в Power Editor у рекламному кабінеті Facebook і створюємо кампанію.
- Вводимо назву кампанії, обираємо тип моделі закупівлі та мету.
Вартість розміщення може встановлюватися за аукціонним принципом або бути фіксованою. У цьому пункті рекомендується обирати «аукціон».
Цілі кампанії аналогічні Facebook, обираємо необхідну саме вам. Наприклад, кліки на веб-сайт.
- Потім вводимо назву групи оголошень, назву нового оголошення і натискаємо «Створити». Після цього ми потрапляємо в Power Editor і переходимо безпосередньо до налаштування кампанії.
- Вибираємо нашу групу оголошень. Перше, що ми вводимо – бюджет. Припустимо, $5.
5. Після цього – період проведення кампанії. Кампанія також може бути без дати закінчення, або показуватися за графіком:
Перед тим, як ввести налаштування аудиторії, у розділі «Плейсмент» необхідно вибрати Instagram.
- Тут же можна вибрати, на яких мобільних пристроях буде показана реклама.
- Переходимо до аудиторії. Тут ви можете вибрати збережену аудиторію або створити нову. Таргетинги аудиторії аналогічні Facebook: гео, демографія, інтереси і поведінка.
- Оптимізація та ціноутворення. Доступні варіанти оптимізації: оплата за покази, оплата за клік, показ реклами якомога частіше, або не частіше одного разу на день.
- Далі можемо вибрати автоматичну або ручну ставку і швидкість відкрутки реклами: звичайний або прискорений. Усе, група оголошень налаштована. Повертаємося наверх сторінки та зберігаємо зміни.
- Переходимо до налаштування оголошення. Тут спершу обираємо Facebook-сторінку та пов’язаний з нею Instagram-акаунт, з якого і буде показана реклама.
- Вводимо URL рекламованого сайту, текст посту і завантажуємо зображення (або відео). Вимоги до зображення: розмір 1080*1080 пікселів, формат 1:1. І не забуваємо про допустимі 20% тексту на зображенні. Відео – .mp4 або .mov, не більше 30 МБ і не довше 30 секунд.
12. Якщо необхідно, додаємо кнопку заклику до дії:
13. Щоб відстежувати ефективність кампанії, додаємо URL-мітки:
14. Усе, оголошення готове. Виглядає воно ось так:
Стежити за його статусом і, в разі необхідності, редагувати, можна в тому ж Power Editor.