На початку жовтня популярний фотосервіс Instagram відкрив можливість розміщувати рекламу для 30 країн світу, до їхнього числа увійшла й Україна. Зараз агентства готують до запуску перші рекламні кампанії. Принадність у тому, що керувати такими кампаніями можна з кабінету в Facebook. Редакція звернулася до експертів з компанії Admixer (вони є офіційним реселером Facebook), і вони підготували покрокову інструкцію про те, які рекламні формати доступні для українських рекламодавців, а також – як оформити і запустити кампанію. AIN.UA розповідає як запустити рекламу в Instagram.

Наразі в Україні, судячи з цифр рекламного кабінету, аудиторія цієї соцмережі становить 460 000 користувачів. Її ядро – молоді люди 15-24 років, причому 63% користувачів – дівчата.

Доступні наразі рекламні формати – це зображення (звичайний пост із позначкою «реклама”) і відео до 30 секунд.

Як зазначають у компанії, реклама в Instagram може бути націлена на збір переходів на сайт, продажі з каталогу, конверсію на сайт, підвищення залученості для публікації, встановлення застосунку, збір «лайків», генерацію лідів тощо. Це може бути цікаво інтернет-магазинам, ритейлу, ресторанам, FMCG тощо. Усім, у кого може бути якісний візуальний контент.

Далі наводимо покрокову інструкцію від Admixer про те, як запустити рекламу в Instagram українському користувачеві.

  1. Заходимо в Power Editor у рекламному кабінеті Facebook і створюємо кампанію.
  2. Вводимо назву кампанії, обираємо тип моделі закупівлі та мету.
Запустить рекламу в Instagram-1

Вартість розміщення може встановлюватися за аукціонним принципом або бути фіксованою. У цьому пункті рекомендується обирати «аукціон».

Запустить рекламу в Instagram-2

Цілі кампанії аналогічні Facebook, обираємо необхідну саме вам. Наприклад, кліки на веб-сайт.

Запустить рекламу в Instagram-3

  1. Потім вводимо назву групи оголошень, назву нового оголошення і натискаємо «Створити». Після цього ми потрапляємо в Power Editor і переходимо безпосередньо до налаштування кампанії.
  2. Вибираємо нашу групу оголошень. Перше, що ми вводимо – бюджет. Припустимо, $5.
Запустить рекламу в Instagram-4

5. Після цього – період проведення кампанії. Кампанія також може бути без дати закінчення, або показуватися за графіком:

Запустить рекламу в Instagram-5

Перед тим, як ввести налаштування аудиторії, у розділі «Плейсмент» необхідно вибрати Instagram.

  1. Тут же можна вибрати, на яких мобільних пристроях буде показана реклама.
  2. Переходимо до аудиторії. Тут ви можете вибрати збережену аудиторію або створити нову. Таргетинги аудиторії аналогічні Facebook: гео, демографія, інтереси і поведінка.
Запустить рекламу в Instagram-6

  1. Оптимізація та ціноутворення. Доступні варіанти оптимізації: оплата за покази, оплата за клік, показ реклами якомога частіше, або не частіше одного разу на день.
  2. Далі можемо вибрати автоматичну або ручну ставку і швидкість відкрутки реклами: звичайний або прискорений. Усе, група оголошень налаштована. Повертаємося наверх сторінки та зберігаємо зміни.
  3. Переходимо до налаштування оголошення. Тут спершу обираємо Facebook-сторінку та пов’язаний з нею Instagram-акаунт, з якого і буде показана реклама.
  4. Вводимо URL рекламованого сайту, текст посту і завантажуємо зображення (або відео). Вимоги до зображення: розмір 1080*1080 пікселів, формат 1:1. І не забуваємо про допустимі 20% тексту на зображенні. Відео – .mp4 або .mov, не більше 30 МБ і не довше 30 секунд.
Запустить рекламу в Instagram-7

12. Якщо необхідно, додаємо кнопку заклику до дії:

insta8

13. Щоб відстежувати ефективність кампанії, додаємо URL-мітки:

insta9

14. Усе, оголошення готове. Виглядає воно ось так:

insta10

Стежити за його статусом і, в разі необхідності, редагувати, можна в тому ж Power Editor.