Спецефекти для чарівного кліпу Coldplay на пісню «Up&Up» створили українські візуальники

Читати на RU

Новий хіт Coldplay «Up&Up» днями сильно завірусився в соціальних мережах. Причиною такого успіху став дивовижної краси відеоряд, який буквально перевертає звичний нам світ з ніг на голову. З моменту публікації 16 травня відео зібрало майже 10 млн переглядів на YouTube. Однак мало хто знає, що візуальні ефекти для кліпу створили українці. А саме – дніпровська студія постпродакшену Gloria FX.

«До GloriaFX звернулися наші друзі та партнери, продакшн-компанія Prettybird (Нью-Йорк) із пропозицією взяти участь у музичному відео. Досить часто ми отримуємо проєкти відомих гуртів, але коли нам зателефонував уночі наш продюсер Max Colt з нашого Лос-Анджелеського офісу і сказав, що це Coldplay, ми застигли від подиву – нам доведеться працювати з такими історичними зірками», – розповів AIN.UA CEO GloriaFX Сергій Машевський.

Зйомки проходили в Нью-Йорку і в Києві. Засновники GloriaFX Анатолій Кузьмицький і Сергій Машевський були супервізорами від студії на знімальному майданчику в Києві.

Coldplay «Up&Up'-1

«На знімальному майданчику проходив весь процес: начерки перших ідей, створення ескізів, монтаж тощо. Також хочу відзначити українську продакшн-команду Radioaktive Film, які організували три знімальні дні в Україні. Неймовірні декорації, велика команда і важка професійна техніка нескінченно рухалася з боку в бік 24 години на добу. Зарубіжні гості залишилися задоволені!», – розповів Сергій.

Coldplay «Up&Up'-2

Coldplay «Up&Up'-3

Coldplay «Up&Up'-4

Відео складається з низки хронік, знятих у різні роки (є футажі, зняті 30 років тому), і доопрацьованих за допомогою комп’ютерної графіки шляхом накладення і вписування та Motion Control. Більшу частину сцен знято в павільйоні, але були й натурні зйомки на території недобудованої лікарні в Києві, розповів Машевський.

«Для однієї сцени було побудовано кімнату аналог квартири на Байконурі, і за сценарієм сім’я – літні люди повинні були їсти замість супу космос, проте в процесі посту, космос поміняли на танкери і нафтову платформу», – поділився він цікавою деталлю.

Coldplay «Up&Up'-5
Зліва на право: Prettybird Producer Натан Шоттенфельс, арт-директор GloriaFX Анатолій Кузьмицький, режисери Гал Маггіа і Ваня Хейманн, CEO GloriaFX Сергій Машевський

«Проєкт Coldplay «Up&Up» – не просто гарна картинка, монтаж і кольорокорекція, це творчий сюрреалістичний проєкт, Coldplay – це історія в музиці, і наша команда торкнулася та стала частиною цієї історії», – підсумував Сергій.

Студія GloriaFX була заснована 2008 року двома українцями Анатолієм Кузьмицьким і Сергієм Машевським. Відтоді скромні візуальники з міста Дніпро (у минулому Дніпропетровськ) взяли участь у величезній кількості музичних проєктів. Вони працювали з такими артистами, як Benny Benassi, 50Cent, Chris Brown, Wiz Khalifa, Jessie J, Nicky Minaj, Hurts та іншими. Останньою роботою став кліп для One Republic на композицію «Wherever I go», опублікованим 17 травня.

У серпні 2015 року українці отримали премію MTV у номінації «Найкращі візуальні ефекти». Нагороди дніпропетровська студія удостоїлася за обробку кліпу Skrillex & Diplo Where Are U Now за участю Джастіна Бібера. Це перша така нагорода для України.

Обробка музичних відео – не єдина парафія Gloria FX – у портфоліо студії також понад двадцять рекламних роликів для американських і європейських кампаній, кілька фільмів і трейлерів для українських, російських і американських фільммейкерів.

Технології для музичної індустрії – ніша, яку українці із задоволенням освоюють, нерідко досягаючи значних результатів. Раніше ми писали про кліп київської рок-групи Brunettes Shoot Blondes, знятий за допомогою 14 гаджетів Apple, який став хітом YouTube і потрапив у західні ЗМІ.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук