прислать материал
AIN.UA » СообществоЯк створювалася нова стратегія Work.ua «Ти зможеш все»
 

Як створювалася нова стратегія Work.ua «Ти зможеш все»

2936 5

Весною 2017 року сайт Work.ua істотно змінив свою комунікаційну стратегію. Що стало поштовхом до таких змін? Які ідеї та філософію закладено у нову стратегію? Про це AIN.UA розповів CEO Work.ua Артур Міхно.

Трохи історії

Впродовж 10 років Work.ua пережив декілька важливих етапів становлення та змін у комунікації з користувачем. Коли ми тільки запустили сайт, і про нас ще мало хто знав, ми намагалися показати, чим Work.ua відрізняється від інших. Ми сформулювали різницю у простих словах: «Новий. Зручний. Швидкий. Ефективний». І це спрацювало, бо це дійсно було нашими першими ключовими перевагами.

За 3 роки ми увійшли у п’ятірку найвідвідуваніших сайтів пошуку роботи України, а ще за 3 — стали абсолютним лідером в Україні за відвідуваністю, а також кількістю розміщених вакансій та резюме.

Тоді ми відчули, що змінилася і ключова цінність сайту. Work.ua став не просто найзручнішим чи найшвидшим проектом. Наша ключова цінність стала полягати у лідерстві, у тому, що ми могли запропонувати шукачам і роботодавцям найбільшу аудиторію й вибір вакансій та резюме. Ми вирішили підкреслити це у своїй комунікації. І в 2013 році з’явилася фраза «Work.ua — сайт пошуку роботи №1 в Україні».

Вона підкреслювала наші досягнення, позиціювання і можливості, які ми можемо дати користувачам.

В подальші три роки ми продовжували розвиток та зміцнювали свої позиції. За цей період відвідуваність Work.ua зросла практично у 2 рази, а за дослідженнями, які ми провели, понад 85% інтернет-користувачів вже добре знають чи користувалися Work.ua.

«Коли дослідження показали, що вже 85% людей в Україні знають чи користувались Work.ua, ми зрозуміли: досить вкотре повторювати, що Work.ua — номер один. Треба рухатися далі й створювати нову стратегію комунікації з користувачами», — CEO Work.ua, Артур Міхно.

Ми зрозуміли, що настав час у комунікації говорити не про себе, які ми класні, а говорити про користувача. Настав час спробувати реалізувати наш накопичений потенціал, щоб допомагати людям змінювати життя на краще не тільки як технічний проект, а як друг, що вірить у тебе, підтримує та надихає.

Допомогла нам це зрозуміти чудова команда креативної агенції Banda, з якою ми почали працювати, коли вирішили у 2016 році зняти рекламний ролик для Work.ua. Так почався новий етап нашого розвитку.

Як народжувалася нова стратегія

Починаючи роботу, ми звернулися до того, що надихнуло нас і на створення цього бізнесу — це було бажання допомагати людям змінювати їхнє життя на краще. Цього разу, як і 11 років тому, коли ми вирішили створити Work.ua, для нас знову все починалося з людей.

Разом з Banda ми зібрали справжніх, живих людей і просто поговорили: про стару роботу, про нову роботу та роботу, про яку хочеться мріяти. Простежився цікавий феномен — зі старої роботи, навіть якщо ти нею не задоволений, піти не так вже й просто. «Зате ця стабільна, і з колегами вже здружився. А там невідомо що чекає», — такими думками багато хто відмовляє себе від рішучих дій.

Стара робота перетворюється на погану звичку. Цей стан, коли людина бездіяльно нудиться на роботі, що більше не приносить задоволення, ми між собою назвали «фазою желе». У цьому стані можна знаходитися роками, працюючи з думкою «Все, тепер точно йду».

Чого ж насправді треба нашим споживачам?

Люди, які вирішили змінити роботу, думають про це кожен день. Їм не треба ще раз нагадувати чи показувати, яка погана стара робота. Що їм справді необхідно, то це допомогти наважитися на зміни. Вони потребують заряду впевненості та оптимізму. Саме цією впевненістю ми і хочемо бути. Work.ua — це поштовх до позитивних змін.

Так почала вимальовуватися наша нова стратегія, проста і зрозуміла: Work.ua надихає діяти. Ми не ображаємо, не змушуємо, не насміхаємося. Ми віримо, підштовхуємо, мотивуємо. Ми заряджаємо своїм оптимізмом і говоримо, що все буде добре.

З цієї філософії й народився наш слоган:

Ми звертаємося до кожного, як друг, що вірить у тебе і хоче, щоб у тебе все вийшло. Нам важливо, щоб кожен реалізовував свій потенціал і досягав найсміливіших мрій, а не нудився на старій та вже давно неулюбленій, але стабільній роботі. Бо саме так і будується успішна країна — через персональне зростання кожного.

Work.ua надихає до дій

Розмовляючи з людьми, ми зрозуміли, що показувати стару роботу немає сенсу. Чергова думка про те, як все погано, викликає бажання жалітися або злитися, але точно не надихає. Ми ж хотіли вселити впевненість. Захопити ідеєю нової роботи настільки, щоб людина не могла втриматися від дій.

Тому в креативній частині ми показали, як суттєво нова робота змінює все. Бо те, про що вже давно мрієш, лише в одному кроці — «БАМ!», і ти маєш нове життя, яке захоплює і надихає тебе та всіх навколо.

Головними героями нашої кампанії є енергійні молоді люди, що готові до наступного кроку. Вони не ті, що будуть миритися з «задовільною» ситуацією, а прагнутимуть до зростання та розвитку. Нова робота їх надихає. Туди хочеться бігти зранку, щоб прийти першим; та краще одягатися, аби подобатися новому собі та новим колегам.

Наші герої не фокусуються на поганому, а дивляться вперед з оптимізмом та натхненням. Саме тому з екранів та бордів дивляться щасливі та усміхнені обличчя, а основним інструментом нашої кампанії є добрий гумор.

Тепер Work.ua — не просто інструмент для швидкого та зручного пошуку роботи. Ми — друг, що завжди підтримує твої мрії та вірить, що ти зможеш їх досягти. Ми — поштовх до дії, коли сумніви та вагання заважають зробити рішучий крок.

Work.ua вірить, що кожен може перетворити мрії на реальність. Тож дій прямо зараз — заходь на Work.ua!

Заметили ошибку? Выделите ее и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить нам.

Также подобрали для вас

загрузить еще

Добавить комментарий

Такой e-mail уже зарегистрирован. Воспользуйтесь формой входа или введите другой.

Вы ввели некорректные логин или пароль

5 комментариев

по хронологии
по рейтингу сначала новые по хронологии
Vladislav Gerasimenko

Стратегия, маркетинг, а приложуху запилить так и не смогли, у них осознанное решение компании, они решили создать адаптивный сайт.

Илья П.

а зачем приложуха? и какие задачи приложуха будет решать лучше адаптивного сайта?

Slavik Fokin

Думаю, вы единственный, кому нужно их мобильное приложение. Всем остальным хватает и мобильного сайта. Так что в целом достаточно правильное распределение рессурсов

marat.dospolov

очень нравится реклама и стратегия, молодцы

Work - ацтой после того как зажопились и вместо 3-х вакансий стали давай 1 вакансию в месяц. Жыды! Супер поддержка малого бизнеса. Rabota пошла по тем же стопам. Перешел на поиск на HH.ua

Поиск

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: