Як створити інтернет-магазин на Prom.ua: скільки це коштує і що сайт дає продавцям

765
Читати на RU

У цій статті редактор AIN.UA розповідає, як продавати на Prom.ua: зареєструватися, які тарифні варіанти існують і що потрібно зробити, щоб продавати на ринку ефективніше.


Присутність на Prom.ua для продавців — це доступ до десятків мільйонів покупців, можливість отримати безкоштовне SEO-просування, мобільну версію і доставку від «Нової пошти» та інших великих операторів за зниженими тарифами.

Що дає продавцям Prom.ua

Ринок в цифрах

Щомісяця Prom.ua відвідують 74 мільйони користувачів. За даними сайту, за минулий рік українці витратили на ринок 8,6 млрд грн — і ще 10,5 млрд грн на сайтах компаній, створених на базі Prom.ua. При цьому товарообіг на ринку Prom.ua збільшився на 66,5%.

Prom.ua-4

У 2018 році кількість замовлень на Prom.ua ринку зросла на 74% в порівнянні з минулим роком.

Prom.ua-3

На кінець минулого року середній чек онлайн-замовлень на ринку склав 803 грн, а на сайтах компаній — 1190 грн.

Сьогодні на Prom.ua продається 114 мільйонів виробів — від зубної пасти до бетонних плит. Найчастіше в 2018 році купували одяг, взуття, аксесуари, побутову техніку, побутові та садові товари, косметику та парфумерію, дитячі товари.

Prom.ua-2

Інші переваги

Технічно працювати з маркетплеймом Prom простіше, ніж, наприклад, з Rozetka (про роботу з ринком компанії можна прочитати тут). Для цього на сайті є інструменти, які регулярно оновлюються, а також запуск нових. Наприклад:

  • масовий експорт товарів,
  • автоматична зміна ціни (актуальна для стрибків курсу валют),
  • налаштування для акцій,
  • SMS та електронні розсилки, вбудовані в Обліковий запис Продавця,
  • мобільний додаток для продавців для обробки замовлень зі смартфона і т.д.

Ринок має систему рейтингів і оглядів, яка допомагає продавцям завоювати довіру покупців.

«Нарешті партнерські програми з «Новою поштою», «ПриватБанком», «Укрпоштою», Liqpay обійшлися нашим інтернет-підприємцям набагато дешевше, ніж якби вони підключилися безпосередньо до таких партнерів», —сказав Портной.

Як продавати в Prom.ua

Сьогодні 214 тисяч підприємців з усієї України активно торгують Prom.ua. У продавців є два варіанти співпраці з Prom.ua — безкоштовний і платний.

Безкоштовно

Продавець може відмовитися від пакетних пропозицій сайту і просто створити власний сайт на Prom.ua, додавши до нього до 10 товарів. При цьому його продукція не з’явиться в каталозі Prom.ua, а значить, продавець не отримає аудиторію, яка вийде на ринок. Функціонал такого інтернет-магазину буде відрізаний. Наприклад, у нього не буде кошика — покупці зможуть замовити товар тільки по телефону.

Платний

Другий варіант — зареєструватися на Prom.ua як продавець і додати продукцію в каталог ринку. Ціна буде залежати від кількості розміщених товарів.

Крім того, ви також можете створити свій власний інтернет-магазин на Prom.ua за допомогою конструктора веб-сайтів. Таким чином, продавець отримає два канали продажів: наявність в каталозі і його інтернет-магазині, які можна розробити, рекламувати в пошукових системах, збільшити органічні візити через SEO.

«Це як орендувати місце в торговому центрі, а не будувати окремий магазин — замовляти сайт у сторонніх розробників або на універсальних конструкторах сайтів», – коментує Генеральний директор Prom.ua Іван Портной.

Скільки це коштує

На Prom.ua є три основні тарифи, в залежності від масштабів бізнесу підприємця.

  1. Мінімальний тариф – 4180 грн/рік. До 500 товарних позицій.
  2. Оптимальний тариф – 5015 грн/рік. На 2000 товарних позицій.
  3. Розширений пакет – 5920 грн/рік.

Тарифи включають щорічне розміщення на Prom.ua та бюджет на рекламу в додатку ProSale.

Покрокова інструкція про те, як продавати на Prom.ua

Зареєструйтеся на ринку, використовуючи свою особисту електронну пошту. При цьому сервіс не рекомендує використовувати ящики в доменній зоні .ru або @yandex.ua, так як вони заборонені на території України.

Надати реєстраційні документи (для ФОП або ТОВ) і пройти модерацію протягом одного-двох днів. Реєстраційні документи не потрібні, якщо підприємець тільки хоче перевірити, як працює інтернет-магазин на Prom.ua. Також ви можете обійтися без документів, якщо підприємець збирається продавати на ринку як приватна особа через розділ Оголошення.

Після реєстрації менеджер зв’язується з підприємцем і консультує його щодо можливостей сайту. Він розповідає, як працювати з категоріями товарів, що користується попитом, де знайти постачальників, а також пропонує спеціальні умови для щорічного розміщення.

У продавця є 2 тижні, щоб безкоштовно протестувати роботу з інтернет-магазином на Prom.ua і вирішити, чи буде він працювати на ринку. Під час тесту продукція продавця є тільки на його сайті. Після того, як продавець купив річну упаковку, товар з’явиться в каталозі ринку.

Придумали назву інтернет-магазину. Вона повинна бути простою, щоб її можна було написати в браузері без помилок або продиктувати по телефону. А також відповідати товару інтернет-магазину (або бути універсальним, щоб при необхідності можна було змінювати категорії товарів, не змінюючи все інше). Нарешті, назва магазину не повинна повторювати назви інших продавців.

Заповніть інформацію про магазин: назва, власник, контакти.

Завантажити продукти. На Prom.ua можна продавати будь-який товар, який не заборонений до продажу в Україні. До переліку заборонених входять:

  • спеціальні засоби для незаконного отримання інформації («баги», мікро-навушники, камери-годинники);
  • браконьєрське обладнання;
  • наркотичні, психотропні препарати та речовини для їх виготовлення;
  • лікарські засоби, тютюнові вироби та їх замінники;
  • зброя та боєприпаси до неї;
  • харчовий спирт та інші.

З повним переліком заборонених товарів можна ознайомитися в Правилах Прома.

Виберіть способи оплати та доставки.

Налаштуйте дизайн сайту (для цього існує більше 200 шаблонів сайтів) — якщо підприємець хоче продати не тільки в каталозі маркетплейсу, але і створити інтернет-магазин на основі Prom.ua.

Prom.ua-1
Приклад дизайну сайту для інтернет-магазину товарів для полювання, риболовлі та туризму

Початківці отримують листи з докладною інструкцією і відео про те, з чого почати: як оформити інтернет-магазин, як заповнити товарну картку, яку конструкцію вибрати в залежності від категорії товару, як підключити рекламу всередині каталогу ProSale.

Підключайте додатки з Маркета, які допоможуть вам швидко відправляти замовлення (заявки логістичних компаній), отримувати оплату за товари (додатки популярних платіжних систем), відправляти повідомлення клієнтам і т.д. В офісі компанії є контрольний список, який допомагає зрозуміти, що потрібно зробити в першу чергу.

Три поради про те, як продавати на Prom.ua краще

Редактор AIN.UA попросив генерального директора Prom.ua Івана Портного дати кілька порад, як отримати максимальну вигоду від співпраці з Prom.ua та збільшити продажі на ринку.

Виберіть перспективну нішу. Для цього проведіть своє дослідження за допомогою Google Trends, який аналізує ключові слова запитів в пошуковій системі. Якщо ключове слово має багато запитів, то конкуренція тут висока, як і рекламні ставки. Щоб вибратися в таких умовах, потрібно знайти цікавий товар або пропозицію.

Також ознайомтеся з аналітикою маркетплейсу щодо перспективних категорій товарів. За підсумками 2018 року найактивніше зростають товари для дітей, авто- і мото-, а також обладнання та електроніка, продукти харчування. Знайти надійних постачальників в цих категоріях допоможуть менеджери ринку.

Щоб виділитися серед конкурентів, використовуйте рекламу всередині каталогу — ProSale. З його допомогою можна підняти товар на вершину каталогу. Крім того, це значно дешевше, ніж реклама в Google: ціна кліку на Prom.ua становить від 10 центів.

Будьте сервісними. Зростаючий ринок електронної комерції породжує сильну конкуренцію. Покупці, поряд з ціною, звертають увагу на послугу, стають більш вимогливими до продавців. Швидко зв’яжіться з клієнтом, проконсультуйте по замовленню, відправляйте товар день у день — все це мастхев для українського ринку електронної комерції.

Позитивні відгуки клієнтів підвищують рейтинги продавців на Prom.ua. У той же час, не потрібно боятися негативу. Якщо ви отримуєте незадоволеного клієнта, постарайтеся вирішити ситуацію, адекватно відреагуйте на негативний коментар. Так майбутні покупці зрозуміють, що ви можете розраховувати на вас.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук