Пенсійний фонд України (ПФУ) опублікував на Facebook інфографіку з роз’ясненням про те, які сервіси доступні на сайті відомства. На публікацію звернуло увагу видання Finance.ua

Зокрема, портал електронних послуг ПФУ з 2018 року дає змогу завантажити довідки, які надалі можна пред’явити в банках, під час оформлення документів або отримання субсидії. Це дасть змогу не звертатися до відділень.

Які довідки можна отримати:

  • довідка про розмір сплачених внесків (форма ОК-5);
  • довідка про доходи пенсіонера для субсидії;
  • довідка про доходи пенсіонера;
  • виписка з Реєстру застрахованих осіб.

Як завантажити документи:

  1. Залогінитися на порталі з використанням ЕЦП.
  2. Зайти в розділ «Комунікації з ПФУ».
  3. Обрати пункт «Запит на отримання електронних документів».
  4. Скласти новий запит, обравши тип довідки та заповнивши відповідні поля.
  5. Вказати дані ЕЦП.
  6. Натиснути «Відправити до ПФУ».
  7. Статус опрацювання можна подивитися в пункті «Мої звернення». Коли документ буде готовий, його можна завантажити та роздрукувати з цього меню.

Документи, отримані таким шляхом, прирівнюються до фізичних оригіналів, виданих у самому Фонді. Їх оригінальність підтверджується QR-кодом. Це можна перевірити самостійно.

Як перевірити документи з QR-кодом:

  1. Зайти в розділ «Верифікація виданих документів».
  2. Ввести перевірочний код документа, що міститься під QR-кодом.
  3. Натиснути пункт «Отримати код підтвердження».
  4. На телефон надішлють SMS із кодом підтвердження.
  5. Ввести код у поле «Пароль з SMS».
  6. Натиснути «Отримати документ».
  7. У полі попереднього перегляду має з’явитися документ. Це є підтвердженням, що довідку видав Пенсійний фонд України.