Що робити? Це одне з найпопулярніших питань, які цікавлять бізнес зараз. Як працювати? Чи варто змінювати діяльність? Що допоможе швидко переорієнтуватися?

Рішення є! Ними поділяться провідні експерти з управління бізнес-процесами, цифрових технологій, маркетингу і продажів – 24 квітня на першій онлайн-конференції про дистанційну роботу «Шо робити?». Початок – о 10:00.
На конференції ви дізнаєтесь:
- Як швидко перевести компанію на роботу з дому й не втратити ні мотивації, ні ефективності.
- Які юридичні особливості треба при цьому врахувати.
- Як бути першокласним керівником для команди, що вимушена раптово змінити офіс на дім.
- Які інструменти допоможуть налагодити роботу і трансформуватися без шкоди для бізнесу.
- Як перевести всі офлайнові заходи компанії в онлайн.
Досвідом та порадами про організацію якісної командної роботи у віртуальному офісі поділяться ті, кому це вже вдалося! Спікери онлайн-конференції «Шо робити?»:
- Лера Бородіна – засновниця сервісу оренди суконь Oh My Look!, співзасновниця G-Bar та SO DODO;
- Анже Єреб – регіональний виконавчий креативний директор BBDO Ukraine & Central Asia;
- Кирило Куницький – бізнесмен, засновник міжнародної освітньо-консалтингової компанії «Бізнес-Конструктор», автор комплексної методології по систематизації бізнесу;
- Дмитро Деркач – співвласник «Планети кіно» та Pumpidup;
- Андрій Шатирко – засновник SHATYRKO Academy та SHATYRKO Agency;
- Аліна Качоровська – СЕО та співвласниця бренду Kachorovska;
- Тетяна Пашкіна – HR-експертка, Robota.ua;
- Віра Черниш – СЕО та управляючий редактор MC.Today;
- Дмитро Суслов – директор українського «Бітрікс24»;
- Михайло Притула – засновник Mike Pritula Academy;
- Анна Кравчук – патентний повірений, адвокат, партнер юридичної агенції «Синергія»;
- Антон Воронюк – засновник Академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts.
Отож, спікери, яким вже вдалося організувати роботу своїх команд у віртуальних офісах. 8 годин конкретних порад, які допоможуть комфортно й швидко перейти в онлайн. 12 тем про організацію роботи з дому для різних відділів компанії з урахуванням специфіки та реальні кейси, а також чеклісти з переліком конкретних дій по завершенню доповідей. Усе це чекає вас 24 квітня на онлайн-конференції — «Шо робити?».
Участь безкоштовна за умови попередньої реєстрації. Дізнатися більше та зареєструватися можна за посиланням.
Слідкувати за новинами конференції можна у фейсбуці та телеграмі.
Організатор конференції — команда «Бітрікс24». Продукт компанії – набір інструментів для управління бізнесом, який допомагає налагодити комунікацію між співробітниками, вести проекти, управляти відносинами з клієнтами й продажами та створювати сайти. Загалом сервісом користуються понад 80 тисяч працівників із більш ніж 10 тисяч українських компаній, а CRM-система «Бітрікс24» – №1 в Україні (за даними дослідження GfK Ukraine).