18 травня стала доступною нова B2B-платформа для колаборації сервісних ІТ-компаній – SignSpot. За перший тиждень роботи актуальність сервісу себе виправдала більше ніж очікували – понад 50 зареєстрованих компаній.

SignSpot — платформа-фасилітатор, котра допомагає бізнесам знаходити потенційно вигідні партнерства. Тут ви не знайдете зайвої бюрократії: компанії мають повну свободу напряму обговорювати умови своїх партнерств, як анонімно, так і відкрито. 

Сьогодні сервіс дозволяє: 

  • віддавати потенційних клієнтів іншим компаніям за відсоток від прибутку;
  • аутстафити свій бенч на проєкти інших компаній;
  • знаходити працівників собі на проєкт серед бенчів інших компаній;
  • обмінюватися досвідом та експертизою з компаніями схожого профілю.

У результаті — компанії можуть опрацьовувати клієнтів, яким бракує працівників чи досвіду, знаходити роботу для працівників на бенчі та отримувати вигоду від потенційних клієнтів, з якими не виходить почати співпрацю через брак навичок чи персоналу. Там, де раніше були втрачені можливості, тепер — потенційний прибуток.

Платформа є безкоштовною. Оплата SignSpot відбувається лише по факту Signed Deal (укладених угод) — це низький, прозорий та одноразовий платіж сумою $256. Для додаткового заохочення сектору в цей непростий час, SignSpot надає два місяці безкоштовного користування. Протягом цього часу ви також маєте можливість робити добровільні внески на підтримку та розвиток проєкту.

Передісторія: звідки ідея та як вдалось так швидко реалізувати?

Криза, спричинена пандемією, призвела до хвилі непростих рішень в ІТ-сфері: зниження зарплат та цін на послуги; перехід на нові проєкти, що не зовсім відповідають запитам компаній, але дозволяють утриматися на ринку, скорочення персоналу. Аутсорсинговим, аутстафінговим та продуктовим компаніям доводиться швидко адаптуватися до нових умов, щоб зберегти як можна більше робочих місць і залишитися прибутковими. 

Ще на початку квітня українські ЗМІ озвучували невтішні результати опитувань щодо карантину. Вже тоді 30% ІТ-спеціалістів вказали, що їхні компанії почали втрачати клієнтів/проєкти, а 16% — що компанії стали скорочувати команди. Інформація в чатах та спільнотах Facebook, де комунікують власники та менеджери з продажів середніх та малих ІТ-компаній вказали, що у 59% кількість проектів зменшилась на 10-40%, хоча у 6% вона збільшилась. У 45% компаній збільшилась кількість бенчу, тобто людей, які перебувають без проекту.

Підтримка інших — незамінна у таких випадках. Проте, у бізнесі формування мережі партнерств, які б могли надати релевантну підтримку, — це довгий, клопіткий і не завжди успішний процес, ускладнений умовностями корпоративних кордонів. Але, цю ситуацію можна змінити. 

Саме це було думкою, яка наштовхнула засновників Антона Скрипника та Юрія Гнатюка на створення SignSpot — колаборацінної B2B-платформи для обміну бенчем, лідами та досвідом. Місія SignSpot — підвищити ефективність компаній, допомогти сервісним ІТ-компаніям зберегти якомога більше робочих місць та не втрачати доходів протягом цього непростого часу.

Ідея проста: є три центральні фактори, які ведуть до скорочень, критичного зниження прибутків, втрати потенційних клієнтів та, нерідко, банкротства аутсорсингових та аутстафінгових ІТ компаній:

  • нестача проєктів для людей на «бенчі»;
  • відсутність кваліфікованого персоналу для потенційних клієнтів, інколи рекрутинг це надто довго і дорого;
  • неможливість обслуговувати потенційного клієнта через невідповідність у технологіях, досвіді чи індустрії.

Крім того, засновники проаналізували, скільки доходу за рік компанії втрачають через те, що не можуть реалізувати всі проєкти та запити клієнтів, що до них потрапляють. І вирішили, що усім учасникам ринку потрібна мережа для взаємодії, підтримки один одного та win-win партнерств.

Напередодні, команда розробляла платформу для оптимізації роботи на перетині HR та Delivery процесів – GeekHub, тож мали вже закладений фундамент та спрацьований колектив для швидкої реалізації такого проєкту. 

З перших тижнів карантину почалась активна робота над SignSpot. Досвід та склад команди були ще одним важливим фактором у швидкості та якості реалізації. Тож, 18 травня вдалось повністю запустити платформу.

За перших 5 днів роботи надійшло понад 50 заявок від українських ІТ-компаній. Всі дуже відкриті та позитивно реагують на створення платформи.

Що буде, коли світ повернеться до звичного ритму?

Те ж, що і робиться зараз. Оскільки аналіз потреби провели ще на початку кризи, засновники спирались на дані ще зі «звичайних» часів. Тобто актуальність платформи доволі універсальна. 

Зараз, SignSpot є можливістю допомогти бізнесу вийти з кризи, а з нормалізацією стану платформа працюватиме для зміцнення компаній, максимізації доходів та створення нових партнерств.
З часом у глобальну економіну «повернеться» більше грошей, а отже з’явиться ще більше проектів. Збільшивши ефективність взаємодії українська ІТ-індустрія досягне нового рівня на глобальному ринку.

10 пунктів для онбордингу на SignSpot:

  1. На платформі можна публікувати профілі спеціалістів «на бенчі».
  2. Публікуйте тимчасові вакансії та обирайте ідеальних кандидатів.
  3. Передавайте проекти, які вам з певних причин не підходять та отримуйте з них комісію.
  4. Після реєстрації, кожна компанія проходить детальну верифікацію. Коли її завершено, ви отримаєте сповіщення на пошту.
  5. Здобувайте вже верифікованих партнерів, тепер є можливість їх обирати на одній платформі. 
  6. Ви можете запрошувати колег вести профіль компанії. Після прийняття колегою запрошення, їм буде видно всю заповнену вами інформацію, а також всі чати компанії на платформі. 
  7. У SignSpot є можливість не оприлюднювати контакти компанії та зберігати анонімність, до моменту домовленості про співпрацю. 
  8. SignSpot – це безкоштовна платформа. Оплата SignSpot відбувається лише по факту Signed Deal (укладених угод) і це низький, прозорий та одноразовий платіж сумою 256 доларів. Перших 2 місяці користування платформою — безкоштовно.
  9. Команда у процесі розробки рейтингової системи та функціоналу для тендерів.
  10.  SignSpot — це інструмент для отримання вигод з того, на чому зазвичай компанії втрачають.