У «Приват24» стався збій. Онлайн-банкінг тимчасово не працює

Читати на RU

У найбільшого банку країни «ПриватБанк« у четвер, 4 червня, сталася аварія. Користувачі не можуть увійти в «Приват24» зі смартфонів і десктопів, у декого вхід здійснюється, проте у виписках відображаються дуже застарілі дані або зовсім видається помилка відображення. AIN.UA розповідає чому стався збій «Приват24».

Користувачі повідомляють, що збій «Приват24» стався приблизно о 10 ранку. У підтримці банку кажуть, що фахівці вже працюють над усуненням причин аварії та збою, який стався, проте не повідомляють, як скоро системи «ПриватБанку» відновлять роботу і користувачі зможуть зайти в додаток.

Як повідомили AIN.UA у прес-службі «ПриватБанку», проблема тільки з роботою в «Приват24». Примітно, що оплати через POS-термінали, зняття готівки через банкомати та інші операції виконуються в штатному режимі. Процесинг працює нормально, а доступ до банкінгу обіцяють відновити протягом години.

«У зв’язку з аварійною ситуацією мережевого обладнання «ПриватБанк» повідомив клієнтам про тимчасові незручності з недоступністю авторизації в «Приват24» і дзвінків до контакт-центру банку. За даними «ПриватБанку», наслідки такої аварійної ситуації буде ліквідовано протягом години», – коментують у банку.

Оновлено: Станом на 17:00 2020 року інтернет-банкінг «Приват24» все ще не працює. У «Приват-банк» журналісту AIN.UA повідомили, що вже відновили роботу іншого застосунку – «Приват24 для бізнесу». Водночас, сервіс банкінгу для фізосіб все ще працюють нестабільно.

сбой "Приват24"-1
Збій «Приват24»

Однак, нових термінів відновлення роботи «Приват24» у банку поки що не називають.

Оновлено 2: Близько 19:30 4 червня 202 року банк повідомив, що роботу всіх сервісів відновлено в повному обсязі. «Приват24» працює у звичайному режимі, користувачі не спостерігають труднощів із платежами та переказами.

«”ПриватБанк» повністю відновив штатну роботу веб і мобільного «Приват24» для фізичних і юридичних осіб, які 4 червня 2020 року були тимчасово недоступні або працювали нестабільно через аварійну ситуацію мережевого обладнання.

Роботу електронного банку було повністю відновлено 4 червня о 18:45. Контакт-центр, процесинг «ПриватБанку», мережа банкоматів, терміналів самообслуговування та оплата картками в торговельній мережі та інтернеті, як і раніше, працюють у звичайному режимі».

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук