Майже через чотири роки після показу прототипу, каліфорнійський стартап Lucid Motors представив свій перший серійний електроседан преміум-класу Lucid Air – від $80 000 за найдешевшу модель. Інженери компанії працювали над автомобілем понад десять років.
Найдорожчі моделі – насамперед
The Verge зазначає, що, як і інші виробники електромобілів, Lucid розраховує повторити стратегію Tesla і спочатку продати велику кількість дорогих машин, щоб заробити на виробництво доступніших моделей.
У найближчі півтора року на північноамериканському ринку будуть доступні чотири версії Lucid Air, і з’являтимуться вони поетапно.
- Навесні 2021-го в продаж надійде лімітоване вітальне виконання Air Dream Edition за $169 000.
- У середині року – Air Grand Touring за $139 000.
- Ближче до зими 2021 з’явиться модель Air Touring за $95 000.
- Найдоступніша базова машина називатиметься просто Air, її ціна не перевищить $80 000, а вихід на ринок США заплановано на 2022-й.
Пізніше поставки електрокарів Lucid почнуться в Європу і на Близький Схід. Випускати Air будуть на заводі, який зараз будують в Аризоні.
Крім седана, Lucid працює також над позашляховиком, пише The Verge. За словами джерел видання, на цьому наполягає інвестор – Національний фонд Саудівської Аравії. У 2018 році стартап залучив від нього понад $1 млрд на будівництво заводу в Аризоні і серійне виробництво Air.
Розгін до сотні та інші характеристики
Усі версії повнопривідного седана Lucid Air відрізняються одна від одної не тільки оснащенням, а й технічними показниками. Дані базової машини ще не розкрито, але відомо, що Air Dream Edition отримав два електромотори потужністю 1095 кінських сил, які розганяють чотиридверку до 97 км/год за 2,5 с.
Віддача ж модифікацій Air Touring і Air Grand Touring досягає 629 і 811 сил, а час розгону до 97 км/год укладається в 3,2 і 3 с відповідно. Відрізняється у версій і запас ходу. Наприклад, топова може проїхати на повністю зарядженій батареї ємністю 113 кВт-год до 809 км, а Air Touring і Air Grand Touring – до 653 і 832 км відповідно.
5K дисплей замість приладової панелі
Перед очима водія розташований вигнутий OLED-дисплей діагоналлю 34 дюйми та роздільною здатністю 5K, що об’єднав у собі приладову панель, екран мультимедійної системи та віртуальний блок управління різними функціями.
Є ще вертикальний тачскрін для маніпуляцій із клімат-контролем, освітленням, їздовими режимами. До слова, дисплей цей можна прибрати в передню панель, а під ним виявиться глибока ніша для зберігання речей.
Конкурент Tesla
В інтерв’ю Bloomberg гендиректор компанії Пітер Роулінсон, виходець із Tesla, зазначав: Lucid Air – машина для тих, хто має Mercedes S-класу і хто вірить у технології, які пропонує Tesla, але при цьому не хоче відмовлятися від S-класу заради Model S.
Lucid збирається конкурувати з флагманською Tesla Model S, чия вартість на $5 000 менша і становить $74 990 за початкову комплектацію.
Але при цьому варто враховувати, що Lucid виводить на ринок поки що тільки одну модель, і вона займає преміальний осередок. Тоді як найдоступніша модель Tesla Model 3 в конфігурації Standard Range Plus коштує від $37 990.