«Укрзалізниця» запустила ботів у Viber і Telegram. Можна дізнатися розклад, купити або здати квитки

Читати на RU

«Укрзалізниця» запустила чат-ботів у месенджерах у Viber і Telegram, за допомогою яких можна швидко оформити проїзні документи на поїзди «Інтерсіті» та отримати відповіді на запитання. Авторизація – за номером телефону.

Продажі квитків на всі поїзди, а не тільки «Інтерсіті», через ботів запустять протягом 2021 року. Точних термінів не повідомляють.

Як працюють боти

Процес купівлі квитка через бот займає близько 3 хвилин. Щоб оформити проїзний документ, потрібно:

  • Відкрити бот і натиснути Start.
  • Надати боту свій номер телефону.
  • Вибрати послугу, наприклад «купити квиток».
  • Вибрати із запропонованих місто відправлення (або ввести вручну), вибрати станцію відправлення.
  • Аналогічним чином задати пункт призначення.
  • Вибрати або вести дату поїздки.
  • Вибрати час відправлення з доступних варіантів на цю дату.
  • Ввести ім’я та прізвище пасажира.
  • Вибрати супутні послуги, якщо потрібно: наприклад, постіль, чай або обід.
  • Забронювати квиток.

Після цього покупку необхідно оплатити. Зробити це можна прямо через бота, прив’язавши платіжну картку Visa або MasterCard. Надалі картка підтягуватиметься автоматично. Безпека платежів забезпечується за допомогою технології токенізації – платіжне рішення для ботів реалізовувала компанія Visa.

За схожим алгоритмом можна також здати квитки. Наявні квитки, які можна здати, підтягуються автоматично за номером телефону.

Також у боті можна дізнатися розклад поїздів «Інтерсіті», подивитися онлайн-табло відправлень і прибуттів місцевого вокзалу та поставити запитання.

Бот також повідомить пасажира (поки що тільки для пасажирів Київ-Пасажирський):

  • про номер платформи, на яку прибуває поїзд, як мінімум за 15 хвилин,
  • про затримку або скасування поїзда.

Онлайн-табло інших вокзалів планують підключити вже найближчими місяцями.

Також через бота пасажири можуть надіслати фідбек про поїздку, надіслати скаргу та прикріпити фотографії. Ця можливість реалізована у вкладці «Зворотній зв’язок».

А ще в чат-ботах є пасхалки, які користувачам належить виявити в процесі активного користування сервісами.

Про сервіс

Запуск ботів здійснювався за підтримки компанії Visa. Безпосередньо розробкою займалася IT-компанія Middleware. Про це повідомили представники «Укрзалізниці» на пресконференції 12 січня.

Боти – це один з етапів цифрової трансформації «Укрзалізниці», запланованої на 2021 рік. Наразі тривають переговори щодо впровадження нових платіжних рішень на приміських напрямках, зокрема можливості купити квиток на електричку прямо на турнікеті за допомогою PayPass (як жетончик у київському метро).

Також «Укрзалізниця» розробляє мобільний додаток для провідників поїздів далекого прямування. Зараз їх тестують. Від того, як швидко цей застосунок розгорнуть на всіх напрямках, залежать терміни підключення продажу квитків на всі поїзди через Viber і Telegram. Поки що через ботів можна купити і здати квитки тільки на поїзди «Інтерсіті».

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук