Аналітична компанія YouGov опитала 18 000 споживачів на 17 ринках та опублікувала звіт International Omnichannel Retail Report 2021. Дослідження ілюструє, які чинники спонукають людей і заважають їм здійснити покупку онлайн або у фізичному магазині. На це звернуло увагу видання Retailers.
Що спонукає закупитися онлайн
Основні переваги покупок в інтернеті – доставка додому та широкий асортимент товарів. Загалом на віртуальний шопінг споживачів мотивує комфорт. Майже половині опитаних «простіше купувати» і «легше порівнювати» товари онлайн.
Ще одна ключова перевага інтернету – «нескінченна» різноманітність товарів, адже їх асортимент не обмежений простором магазину. Утім, занадто великий вибір навпаки переобтяжує частину покупців.
Що заважає здійснити покупку онлайн
Основних бар’єрів два:
- Треба платити за доставку плюс довго чекати на товар.
- Немає можливості фізично взаємодіяти з товаром: спробувати, доторкнутися, приміряти.
Крім того, 39% покупців не влаштовані умовами повернення товарів, а більше третини опитаних переймається через безпеку персональних даних.
Чому люди обирають офлайн-магазини
62% споживачів здійснюють покупки у фізичних магазинах, тому що там можна побачити товар на власні очі, спробувати його на дотик тощо. Жодна сучасна технологія поки не здатна повністю повторити ефект від фізичного контакту з продуктом. Також магазини виграють у загальній швидкості транзакції, особливо коли потреби невідкладні.
Крім того, 17% опитаних обирають офлайн-покупки, бо їм подобається ходити на шопінг з рідними чи друзями.
У чому мінус звичайних магазинів
- В основному шопитися офлайн заважають соціальні обмеження через пандемію.
- Третина опитаних вважає, що у фізичних магазинах менше вигідних пропозицій та знижок.
- Ще один мінус – незручна інфраструктура: відсутність магазину поблизу або проблемна парковка.