Foodex24 запустився минулого року як перший онлайн-супермаркет в Україні. Компанія має в столиці свій склад на 2000 кв. м, сама формує асортимент, робить закупки і ставить ціни, а також забезпечує доставку товару до покупця. Продукти доставляють власні кур’єри по Києву та в 20 км від міста, а також «Новою поштою» по Україні.
За перший рік роботи Foodex24 досяг обороту в 15 млн грн у місяць і збільшив кількість поставок з 20 до 300 щодня. Середній чек в онлайн-супермаркеті виріс майже вдвічі – до 1500 грн. Серед контрагентів Foodex24 – такі продуктові гіганти, як-от МХП, «Епікур», Coca-Cola, Pepsi, Danone тощо.
Сьогодні в пріоритеті компанії – крафтові, фермерські товари, ексклюзивний імпорт. У Foodex24 розповіли AIN.Business, як онлайн-супермаркет працює з постачальниками.
Як стати постачальником Foodex24
- Надіслати пропозицію про співпрацю на пошту [email protected].
- За кілька робочих днів пропозицію обробить відповідальний за категорію менеджер, після чого він дає постачальнику зворотний зв’язок. Найчастіше компанія бере зразки продукції, щоб протестувати їх у фокус-групах.
- Після аналізу продукції, оцінки її конкурентних переваг Foodex24 узгоджує комерційні умови співпраці:
- ціноутворення;
- умови оплати поставок;
- маркетинговий бюджет на просування товарів постачальника;
- пріоритетність розміщення позицій на сайті та в категоріях.
- Далі треба підписати договір поставки та узгодити специфікацію й терміни випробувального періоду для товару. Опісля компанія аналізує, наскільки ефективно працювати з цією одиницею асортименту. До уваги беруть такі показники:
- маржинальність;
- оборотність;
- доступність порівняно з аналогічними продуктами конкурентів у категорії.
- Foodex24 залишає за собою право не вводити в основну асортиментну матрицю продукти, які не підійшли за критеріями відбору. Позичальникам відмовляють, якщо вони не дотримуються умов поставок та правил маркування або ж їхні товари регулярно отримують негативні відгуки в споживачів.
Якщо продукти пройшли перевірку, то постачальник починає співпрацювати з онлайн-супермаркетом.
«Іноді постачальники надсилають свої пропозиції безпосередньо засновнику компанії Владиславу Савченку через соціальні мережі та месенджери, але у Владислава висока завантаженість. Краще звертатися за контактами на сайті, щоб отримати максимально оперативну відповідь», – зауважують у Foodex24.
Також AIN.Business розповідав, як фермеру стати постачальником служби доставки OVO.