На фоні нового росту захворюваності на COVID-19 у світі, та поширення штаму «Дельта», все частіше говорять про можливість запровадження нового локдауну. Міністерство охорони здоров’я нині готує програмне рішення для ТРЦ, а також обіцяє послаблення для закладів із вакцинованими співробітниками.
AIN.Business дізнався у Дмитра Борисова, засновника й керівника мережі Borysov GastroFamily, чи готується він до локдауну та які має плани на осінь.
Ми не будуємо наші стратегії навколо планування чи очікування на локдаун. Чи він буде? У якому вигляді й коли саме? Це фактори на які ми, як компанія, не можемо вплинути, а отже немає жодного сенсу витрачати на це свою енергію.
За півтора роки ми вже звикли до того, що обмеження на роботу закладів з боку держави можуть бути скільки завгодно непередбачуваними. Але водночас глобально за останні два роки почали розвивати нові проєкти, які з одного боку перетворилися для нас в окремі бізнес-напрямки, а з іншого — дозволяють пом’якшити удар, коли нас позбавляють основної можливості працювати й заробляти, приймаючи гостей в ресторанах.
По-перше, це доставка. Ми запустили її у квітні 2020-го року з інвестиціями у 50 доларів. А зараз за кількістю замовлень цей сервіс конкурує із найбільшими агрегаторами. Кількість людей, які користуються доставкою — близько 5%, у порівнянні з гостями офлайн. Але навіть за таких показників GFM Delivery (раніше 1 euro delivery) робить від 1 000 доставок на день. Під час останнього локдауну бували дні, коли було 1 500 – 2 000 замовлень на день.
Наша сила в тому, що ми контролюємо процес та продукт на всіх етапах, а не просто виступаємо як посередник між рестораном і клієнтом. Наші smart casual формати «заточені» під приготування страв за 60-300 секунд. А це означає, що ми не витрачаємо час «на першій милі», відповідаємо за якість, пакування, температуру страви, яку доставляємо людині.
«Після попередніх локдаунів ми тепер завжди готові до нових. Якщо його введуть, будемо працювати на виніс, розвивати доставку та займатися внутрішніми тренінгами й новими проєктами», — розповіли про свої можливі плани у мережі IDEALIST.
По-друге — новий формат GastroFamily Food Point. Це концепція-трансформер, яку ми плануємо активно розвивати найближчим часом. Взимку ми протестували продаж страв наших брендів у ритейлі (у магазинах «КОЛО») і вийшли на чудові результати. А зараз ми плануємо до запуску GastroFamily Food Point з асортиментом найпопулярніших запакованих страв, фірмовим алкоголем і кавою свіжого обсмаження.
Такий формат має працювати навіть при найжорсткіших обмеженнях. Хоча глобально наша мета набагато більш амбітна: ми робимо це не задля того, щоб «пережити черговий карантин», а щоб завжди для будь-якого гостя їжа від наших брендів була буквально «на відстані витягнутої руки».
Також ми готуємо нові ресторани у партнерстві з АЗС WOG із повноцінною системою drive thru (система, яка дозволяє отримати продукти, не виходячи з автомобіля — прим.ред.).
Усе це не «антикризові заходи», а фокусні бізнес-проєкти, які в тому числі будуть стійкими навіть за умови нових карантинних обмежень.