Аналітична компанія Socialinsider та маркетингове агентство Lightspan Digital проаналізували 51 млн постів у фейсбуці, щоб дослідити, як розміщення посилань впливає на охоплення. 

Ось що з’ясували:

  1. Пости з посиланнями отримують удвічі менше охоплень. 
  2. Альбоми – тип публікацій з найвищими показниками залученості (незалежно від того, вставили туди лінк чи ні).
  3. Бренди не звикли розміщувати посилання в коментарях.

Щоб залучити більше охоплень та обійти алгоритми, можна залишити посилання в коментарях під постом. А втім, 99,76% бізнес-сторінок не користуються цією тактикою. Ось чому:

  • Бренди вважають, що це непрофесійно, оскільки вони не надають користувачам усю інформацію, зручно зібрану в одному місці.
  • На мобільних пристроях коментарі не завжди відображаються напряму, тому люди можуть не помітити посилання, а це втрата потенційної конверсії. Тим паче, що 98,5% користувачів заходять у фейсбук зі смартфонів. 

Чому це важливо

Пам’ятайте: якщо ви ставите посилання в пост, то охоплення можуть упасти в середньому з 0,48% до 0,11%, а якщо додаєте лінк у коментарі, є ризик втратити переходи на сайт. 


У дослідженні під охопленням мають на увазі суму взаємодій, які отримала бізнес-сторінка у фейсбуці: це лайки (плюс реакції), коментарі та поширення.

Середній рівень охоплення публікації (серед підписників) рахували так: кількість взаємодій із постом поділили на кількість підписників сторінки та помножили на 100.