У своєму блозі Google розповів, як магазинам збільшити кількість клієнтів у святковий сезон. AIN.Business законспектував, що саме треба робити.

Спілкуйтеся з клієнтами через профіль компанії

Зараз кожен підприємець може знайти профіль своєї компанії в пошуку й картах Google та підтвердити право власності на нього. Це дозволить редагувати інформацію про компанію, зокрема, додавати адресу, графік роботи, фотографії тощо. 

Скриншот: Google

Плюс можна скористатися інструментом «Пошук можливостей для бізнесу». Він безкоштовно продіагностує профіль компанії в пошуку й картах, а ще дасть персоналізовані поради, як його покращити.

Віднині Google запускає нову фічу: тепер зі сторінки пошуку можна ще й надсилати повідомлення клієнтам. Раніше для цього потрібен був сервіс «Google Мій бізнес». 

«Надалі ми рекомендуємо малому бізнесу керувати профілем безпосередньо в Пошуку або на Картах. «Google Мій бізнес» буде перейменовано на «Профіль компанії», а у 2022 ми припинимо роботу додатка «Google Мій бізнес», щоб усе було простіше», – попереджають у компанії.

Покажіть свій асортимент

Майже половина покупців переглядає онлайн, чи є товар у наявності, перш ніж іти до магазину. Тому Google радить створити фід місцевого асортименту або надіслати інформацію про товари через Google Merchant Center. Також можна зробити це вручну через профіль компанії в пошуку.

Рекламуйте магазин місцевим клієнтам

Можна рекламувати магазин клієнтам поблизу за допомогою місцевих кампаній. Підприємцю потрібно надати інформацію про геолокацію, бюджет кампанії та зміст оголошень. Google автоматично оптимізуватиме рекламу для показу на картах, у пошуку чи, наприклад, на ютубі.

Бюджет допоможе розрахувати планувальник ефективності. 

Чому це важливо

Google дослідив, що 56% споживачів у регіоні Європи, Ближнього Сходу та Африки більше купуватимуть на свята саме в малих місцевих компаній. «А якщо ваш бізнес пропонує харчування в закладі або офлайн-покупки, важливо переконатися, що клієнти можуть легко знайти вас в інтернеті», – пояснюють у Google.


Днями Google запустив безкоштовний курс для туристичного бізнесу.