Glovo – популярна служба доставки родом із Барселони. Сьогодні сервіс працює в 24 країнах світу. Щомісяця ним користуються близько 5 млн людей, замовлення доставляють більше 65 000 кур’єрів, а кількість партнерів Glovo перевищує 100 000.
Серед них є і українські компанії. У нас Glovo співпрацює як з великими ресторанними й торговельними мережами, так і з локальним бізнесом поза містами-мільйонниками. AIN.Business підготував інструкцію, як малим і середнім підприємцям почати співпрацю із Glovo.
Вимоги до бізнесу
Передусім, бізнес має бути законним. Glovo перевіряє, чи не порушує партнер чинні норми українського законодавства. Наступна вимога – продукт або товар повинен бути затребуваним. «Ми орієнтуємося на потреби користувачів і додаємо в додаток ресторан, кафе магазин, якщо на них є попит», – пояснюють у компанії.
Glovo не доставляє товари, заборонені законодавством України. Перелік продуктів, на які діють табу або обмеження, є в «Загальних умовах користування та співпраці» в пункті 15. Серед них алкоголь і тютюн, аптечні товари, підробки та несертифікована продукція тощо.
Загалом через Glovo можна замовити доставку будь-яких інших товарів. Головне – вони повинні відповідати розмірам кур’єрського рюкзака, тобто не перевищувати габарити 40х40х30 см та вагу в 9 кг.
Як почати співпрацю з Glovo – покроково
Власник бізнесу має розуміти, що саме він контролює свої замовлення та керує ними. Glovo лише відповідає за доставку.
Щоб стати партнером сервісу, треба:
- Заповнити форму, у якій вказати ПІБ контактної особи, назву компанії, вид діяльності, адресу тощо.
- Дочекатися зворотного зв`язку від менеджера відділу продажів, який розглядатиме заявку. Перший етап перемовин із менеджером триває близько тижня.
- Щоб під’єднатися до додатку Glovo, партнер має підписати та надати:
- угоду про конфіденційність даних;
- відповідні документи про форму підприємницької діяльності (ФОП, ТОВ, ЄДРПОУ);
- меню (якщо це заклад громадського харчування).
- Далі партнер підписує контракт з Glovo та сплачує комісію активації акаунту в додатку.
- Локацію мають додати в застосунок упродовж 15 робочих днів.
Умови співпраці
Компанія платить Glovo комісію з кожного замовлення. Розмір визначають індивідуально: він залежить від формату співпраці, особливостей бізнесу тощо. Деталей сервіс не розголошує.
Фінансові зобов’язання виникають уже після того, як бізнес підписує контракт і стає офіційним партнером. Перед тим є ще тестовий період. Якщо партнер ним незадоволений, співпрацю припиняють.
Чому це вигідно
За підрахунками Glovo, кількість замовлень у партнерів зросли цьогоріч в середньому на 40% порівняно з попереднім. «Співпраця з сервісом дозволяє локальному бізнесу збільшити продажі та адаптуватися до зміни звичок і потреб споживачів», – стверджують у компанії.