На кінець листопада МХП відкрив 152 гастрономічні бутики «М’ясомаркет» у 81 населеному пункті України. Згодом мережу планують розширити до 200 точок.

«М’ясомаркет» став логічним продовженням роздрібної торгівлі МХП, зокрема його торговельної марки «Наша Ряба». Компанія вирішила масштабуватися через франчайзинг. Раніше AIN.Business розповідав, як відкрити «М’ясомаркет» по франшизі. МХП відмовилася від акценту на виключно великих містах. В обласних центрах сконцентрована лише половина «М’ясомаркетів», решта розташовані в містечках, селищах та селах. 

Спершу компанія зосередилася на форматі convenience store — «магазинів біля дому». Наразі вектор змінюватимуть у бік food experience store. У магазинах з’являтимуться відділи кулінарії, змінюватиметься асортимент, оновлюватиметься інтер’єр. Концепція мережі спирається на емоції покупців, сервіс і кулінарний досвід.

«М’ясомаркет» не є прямим конкурентом для великих супермаркетів, адже має інакшу філософію та пропонує нові для українського ритейлу речі, зазначають в агрохолдингу.

За півтора року існування мережа увійшла до топової сімки продуктових ритейлерів України за загальною кількістю торгових точок, проаналізувала дослідницька компанія GT Partners і журнал All Retail. Плани на майбутнє — вирости до 2000 «М’ясомаркетів» за наступні 5 років.