9 порад для соло-розробника ігор. Як почати і закінчити свою першу гру

767

Користувач Reddit під ніком lynxbird зібрав список порад для соло-розробників ігор, які допоможуть закінчити першу гру. Автор описав свій досвід, який отримав працюючи над власним проєктом. Редакція AIN.UA переклала його статтю.

Працюйте зранку

Якщо у вас є основна робота і робочий день починається о 8:00, прокидайтесь раніше. Присвятіть перші дві години дня на роботі над проєктом. В цей час у вас більше енергії і свіже мислення. 

Працюйте щодня

Намагайтесь щодня робити хоча б щось пов’язане з грою. Не допускайте перерви на кілька днів чи тижнів. Вони збільшують ризик, що проєкт залишиться незавершеним. Гра, якою ви не займаєтесь регулярно, в результаті стане для вас чужою.

Дослухайся власних бажань: іноді варто зосередитись на програмуванні, а іноді – на навчальних відео. Інколи я на день відкладав проєкт і просто грав в улюблену RPG. Це теж дозволяє отримати нові ідеї, наприклад звертаючи увагу на діалоги або персонажів. Важливо постійно тримати в голові те, над чим працюєте. 

Створіть документ з описом гри

Ігрові студії часто так роблять. В документі з описом потрібно сформулювати основну ідею гри і очікуваний результат. Це дозволить не відходити від початкової мети і легше пояснити іншим розробникам, над чим ви працюєте.

За цим посиланням я залишив шаблон опису для своєї гри, ви можете внести власну інформацію. Такий список, також працює як чек-лист. Якщо вам важко заповнити якийсь із пунктів, значить над концепцією гри потрібно ще попрацювати. 

Використовуйте асети

Навіть великі студії використовують асети, щоб наповнити ігровий світ. Так вони створюють місцевість або природу довкола. Існує тисячі безкоштовних асетів, наприклад в магазині Unity або тут.

Немає потреби витрачати кілька днів на створення текстури землі, якщо існують професійні і безкоштовні аналоги. Якщо ви хочете навчитися робити власні асети, то використовуйте вже готові як приклад. Або редагуйте їх, якщо хочете унікальну гру. В будь-якому випадку, відмовлятися від них повністю не варто.

Використовуйте контроль версій

Системи контролю версій – це програмні інструменти, які допомагають розробникам керувати змінами у вихідному коді. Як користуюсь Azure Devops від Microsoft. Це безкоштовний продукт з обмеженим простором для зберігання. Він дозволяє експериментувати з грою і повернутися, якщо ідея виявилась невдалою. Також ви можете прослідкувати прогрес з часом. 

Записуйте окремі ідеї

Розділіть проєкт на ідеї і запишіть їх. Можете використовувати звичайний записник, або онлайн-інструменти, як Git boards або Azure devops backlog. Це дозволить мати конкретні точки для старту. Наприклад, коли ви хочете виділити час на роботу, але не знаєте з чого почати, список ідей допоможе. Або коли зіткнулися з помилкою, яку не хочеться вирішувати прямо зараз, запишіть її в список і поверніться пізніше.

Збирайте зворотний зв’язок

Намагайтесь тестувати ваші ідеї якомога частіше і робіть це на ранніх етапах. Іноді незалежні розробники місяцями створюють системи, які в результаті не потрібні гравцям. 

Отримувати фідбек можна на спеціальних субредітах, один із таких Destroy My Game. Покажіть гру знайомим і випишіть усі негативні відгуки. Однак не зациклюйтесь на усіх проблемах відразу. Якщо одному з гравців не сподобалась ваша система бою, це нічого не означає. А от коли таку думку висловили 10 із 20 гравців, варто внести корективи. 

Просувайте свою гру

Публікуйте скріншоти та трейлери вашої гри на форумах та в соцмережах. Використовуйте Imgur, Discords, Twitter, Instagram, Facebook. Якщо у вашому проєкті є харизматичний персонаж або атмосферна локація, це зацікавить фанатів інді-ігор. 

Не женіться за новими технологіями

Нова версія Unreal, Unity чи Godot не завжди потрібна. Перехід на оновлений ігровий рушій займає час та коштує дорого, тому такі рішення потрібно приймати зважено. Якщо можете закінчити гру на старій версії, краще так і зробіть. 

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук