Скориставшись невеликою допомогою технологій, сьогодні можна зробити все що завгодно. Так протягом останніх років у галузі штучного інтелекту, а зокрема, у сфері обробки мовлення та мови, з’явилося декілька надихаючих інновацій. Досягнення у галузі штучного інтелекту, у сфері обробки природного мовлення, у технологіях нейронних мереж та мобільних додатках суттєво вдосконалили мовні та голосові технології. За деякими оцінками вони зрівнялися зі здатністю власне людей обробляти мовлення та розпізнавати голос. Нові алгоритми полегшують життя, дозволяючи розвивати мовні та мовленнєві моделі у потрібному масштабі та збільшувати кількість мов, що використовуються у сервісах. Зокрема, сервіс перетворення тексту у мовлення та сервіс перекладу від Azure Cognitive Service вже підтримують українську мову.
Перетворення усної мови в текст — це сценарій із широким спектром можливостей. Він дозволяє проаналізувати розмови клієнтів із представниками служби підтримки, коментувати відео та голосові розмови, а також отримати висновки за результатами аналітичної обробки цих розмов.
Виходячи з галузевих трендів та введення у практику нових правил техніки безпеки, у сфері охорони здоров’я швидко впроваджуються технології перетворення мовлення в текст. Зокрема, у сервісах з документування та медичної діагностики. Ці технології можна використовувати для планування повідомлень, які нагадують пацієнтам про призначені візити. Вони можуть навіть надсилати голосові повідомлення з інструкціями для застосування ліків. Такі голосові повідомлення допоможуть клієнтам зрозуміти, скільки ліків потрібно вживати й коли.
Щодня маючи справу з величезною кількістю даних про транзакції, банківські та фінансові установи реєструють скарги, вирішують запити та збирають відгуки від клієнтів. Більшість клієнтів сьогодні надають перевагу розмові з оператором. Вони не хочуть писати свої запитання або ж блукати по різних екранах та меню. А отже, конвертори, що перетворюють мовлення у текст від Azure, відіграють важливу роль у аналізі відгуків клієнтів.
Галузі ІТ та телекомунікацій також впроваджують голосові технології для автоматизації клієнтського досвіду за допомогою технологій розпізнавання мовлення, аналітики та звітності.
Освіта – ще один значущий сектор у запровадженні новітніх технологій. Програмне забезпечення для перетворення мовлення на текст широко застосовується у школах та коледжах. Сучасні технології роботи з мовленням створюють позитивне середовище для навчання студентів різного віку із розладами мовлення та письма (синдроми дислексії та дисграфії).
Когнітивні сервіси від Azure також можна використовувати на розважальних веб-сайтах, у ігрових консолях та додатках. Це підвищує попит на продукти у індустріях розваг та медіа.
Навіть онлайн-покупки іноді можуть ускладнитися, якщо клієнт не розмовляє мовою, яку використовує магазин. Сервіс перекладу Azure Translator усуває бар’єри для міжнародного спілкування та торгівлі, оскільки дозволяє інтернет-магазинам спілкуватися зі своїми клієнтами із різних країн їхніми рідними мовами.
Це також дозволяє розробникам створювати кастомізовані моделі перекладу або використовувати готові. Таким чином організації та уряди можуть отримувати необхідну інформацію і знання з величезної кількості різноманітних документів, наукових робіт, а також законів та публікацій по всьому світу. Наприклад, парламентарі можуть використовувати послугу Azure Translator Service, щоб перекладати всі закони та документи для обміну з європейськими та американськими партнерами або ж для того, аби надати дослідникам можливості шукати інформацію у наукових роботах по всьому світу.
«Сервіс перекладу Azure Translator має широкий спектр способів використання. Він дозволяє компаніям послуговуватися інформацією зі всього світу та спілкуватися із міжнародними спільнотами. Нове покоління моделей перекладу глибокого навчання, маючи велику кількість можливостей та здатність кастомізуватися, тепер дозволяє вирішувати такі складні сценарії, як, приміром, переклад парламентських документів і законів, пошук у наукових роботах, а також розробка додатків для електронної комерції, що обслуговують різноманітні аудиторії їхньою рідною мовою. Це чудовий приклад послуг штучного інтелекту, які підтримують нашу місію робити можливості цифрових технологій загальнодоступними та сприяти прогресу та зростанню організацій і країн нашого регіону», – розповідає Дмитро Турчин, керівник відділу маркетингу продуктів AI, у штаб-квартирі Microsoft CEE.
Досягнення в галузі штучного інтелекту дозволяють кожній людині та кожній організації по всьому світу отримати доступ до інформації, продуктів і послуг.