Відмова від новорічних подарунків для клієнтів на користь мистецтва. Стати меценатом у проекті PinUart — легко

Минулого року, у якості альтернативи сувенірам для клієнтів на Новий Рік, українська ІТ-компанія Banza спільно з фінансовою компанією OTP Capital запустили першу в Україні мистецьку краудфандингову платформу PinUart. Це проект, який об’єднує людей, що хочуть доторкнутися до прекрасного, стати частиною великого та величного, відкрити світові Україну мистецьку. Його ціль полягає у тому, аби спільними зусиллями реанімувати творчу спадщину країни, фінансувати важливі арт-задуми, а також підтримати локальних митців. 

Цю ініціативу високо оцінили бізнес-партнери обох компаній — завдяки їхнім донатам минулого року вдалося врятувати унікальне полотно 1736 року, що є частиною фонду Музею Ханенків.

Картини Ян Батист ван дер Мейрена сьогодні прикрашають зали багатьох відомих музеїв світу: мадридський Прадо, мюнхенську Стару пінакотеку, Палаццо Корсіні в Римі, музеї мистецтв Стокгольма і Брюсселя. У липні 2022 року цей список має всі шанси поповнитися Музеєм Ханенків — шедевр «Середземноморська гавань з караваном торговців» стане частиною його постійної експозиції. 

Banza та OTP Capital повністю змінили свій підхід до новорічних подарунків клієнтам та вирішили й у 2021 наслідувати ініціативу попереднього року. У планах — розвивати цей важливий для світової культурної спадщини проект. Зараз на платформі PinUart відкрито збір коштів на раму для шедевра XVIII сторіччя, яку завдяки спільним зусиллям зможе побачити кожен українець у липні 2022 року.

Благодійність та меценатство — найкращі корпоративні подарунки

В основі корпоративної культури Banza лежать цінності ідейності та драйву — люди, заряджені власними ідеями, надихають компанію та викликають захоплення. Саме тому Banza вчинила інакше. Компанія ініціювала створення спільноти однодумців, об‘єднавши клієнтів та партнерів навколо вищої ідеї — інвестувати усі кошти, що закладалися в бюджет для новорічних привітань, у благодійність. Вперше зібраним внеском Banza підтримала фонд «Таблеточки», і була приємно вражена відгуками клієнтів та партнерів. 

«Моя справа про майбутнє, а цей проект – глобальна віртуальна ініціатива. Взявши на озброєння сучасні технології, ми розпочинаємо діалог з часом», — підкреслює Вікторія Омельченко, СЕО Banza та ініціатор проекту PinUart.

«Компанія з управління активами OTP Capital для себе визначає таке меценатство інвестицією. Тим нематеріальним активом, котрий зміцнює культурний код українця – як нашого сучасника, так і того, хто прийде після нас. Посилення культурного фундаменту – це укріплення загального добробуту нації», – переконана співзасновниця проекту, СЕО OTP Capital, Наталя Меженська.

У 2020 році до меценатської ініціативи Banza та OTP Capital приєдналися партнери — Oxford Medical та UNIQA серед них. За три місяці нового року через платформу PinUart бізнес-спільноті та усім небайдужим до мистецтва вдалося зібрати необхідну суму на реставрацію унікального полотна 1736 року з фонду Музею Ханенків під назвою «Середземноморська гавань з караваном торговців», авторства Ян Батист ван дер Мейрена.  

Стати культурним меценатом — легко

Нова місія PinUart цього року — зібрати кошти на обрамлення для шедевра Ян Батист ван дер Мейрена у бароковій стилістиці. Рама буде виготовлена з тропічних порід дерева, прикрашена ліпленням орнаменту, покрита поталю та патиною.

«Мистецтво — це джерело гармонії. Саме її не вистачає в сучасному метушливому та мінливому світі. Цей проект – це заклик до доброго, прекрасного та вічного», — вважає Наталя Меженська, СЕО OTP Capital та ініціатор проекту PinUart.

Здійснити новорічне диво та допомогти унікальній мистецькій події втілилися у життя — легко. Стати меценатом проекту PinUart може кожен. Долучайтеся до прекрасного, аби Україна стала ще яскравішою на мистецькій мапі світу.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук