Компанія Warner Bros. Pictures і український стартап Reface запустили рекламне партнерство. Користувачі вже можуть змінювати обличчя героїв нової «Матриці».
- Reface працює над додатком, який дозволяє користувачам змінювати обличчя у відео чи GIF.
- Сторони підписали контракт на рік, який дозволяє стартапу використовувати контент Warner Bros. Щоправда, в коментарі для AIN.UA представники Reface пояснили, що співпраця — некомерційна. Поки йдеться лише про дозвіл на контент нової «Матриці», але в майбутньому в додатку з’являться сцени із інших прем’єрних фільмів студії.
- Контент фільму «Матриця: Воскресіння» стане безкоштовним для всіх користувачів програми Reface для iOS і Android і буде доступний до 25 лютого. Вміст, завантажений користувачами, перевіряється командою модерації та алгоритмами.
- «Матриця: Воскресіння» вийде 22 грудня 2021 року в кінотеатрах США та на HBO Max (в цей день вона також стартує і в українських кінотеатрах). Партнерство з Reface стало останнім у хвилі інноваційних рекламних акцій. Раніше фанатам показали кадри з фільму на інтерактивному сайті.
На початку грудня DOU.ua повідомляв, що в Reface сильно скоротили команду. За інформацією AIN.UA, мова про 12-18% команди. У компанії пояснили, що за 2021 рік Reface найняв 180 людей. Команда виросла у 5 разів, до 250 людей. Для того, щоб посилити нові напрями та збалансувати джуніорів та сеніорів, ухвалили рішення оптимізувати команду.