Рубрика «Стартап дня» на AIN.UA — це трибуна для засновників проектів, де можна познайомити потенційних клієнтів та інвесторів зі своїм продуктом. Редакція зберігає пряму мову спікера. Розповісти про свій стартапі можна, заповнивши анкету за посиланням.
Olenka.ai — голосовий бот для продажів з елементами штучного інтелекту, який може дзвонити клієнтам, аналізувати їхні слова і відповідати за заданим сценарієм.
Засновники та команда стартапу
Засновник стартапу — Олена Дишкант. Зараз у компанії працює 8 людей: CEO, Головний розробник, Спеціаліст з телефонії, Менеджери проектів, NLU-спеціаліст, Менеджер з комунікацій. Шукаємо Sales-менеджерів.
Про що стартап
Наша компанія розробляє голосових ботів для бізнесу (телефонують клієнтам, розуміють їхні слова та можуть відповідати на типові питання та заперечення).
Голосові боти використовуються для лідогенерації, продажів, повернення клієнтів, збору зворотного зв’язку та проведення NPS-опитувань, первинних консультацій клієнтів. Вони працюють як на вхідну, так і на вихідну лінію, допомагають швидко опрацьовувати великі клієнтські бази, а також економити маркетинговий бюджет та бюджет на оплату праці.
В яких випадках можуть бути потрібні голосові боти?
- Розповісти клієнтам про акцію чи спеціальну пропозицію;
- Обдзвонити постачальників та зібрати дані про оптимальну ціну;
- Нагадати глядачам про початок у вебінару чи онлайн-лекції;
- Опитати клієнтів та дізнатись про можливі проблеми у сервісі;
- Повідомити деталі про доставку товару, зібрати побажання;
- Надати клієнтам первинну консультацію та направити до профільного спеціаліста;
- Відсіяти нецільових клієнтів зі старої чи холодної бази.
Яка модель монетизації
Ми працюємо за сервісною моделлю: клієнт розповідає нам про свою задачу та передає базу контактів, а ми розробляємо бота, запускаємо кампанію, а клієнту надаємо результати обдзвону та аналітику по базі контактів
Скільки часу пішло на MVP? Яких помилок припустилися?
На розробку MVP пішов 1 рік. За цей час дещо змінили архітектуру проекту, тому що в процесі знаходили кращі рішення.
Як виникла ідея створити стартап?
Засновниця проекту Олена Дишкант багато років працювала у маркетингу і продажах. І вже тоді бачила, що на деякі операції витрачається забагато сил та енергії. Перший подібний проект вона створила разом з партнеркою, але потім їхнє бачення продукту розійшлись. Тому Олена заснувала сучасніший сервіс, в якому зібрані найкращі рішення у сфері технологій розпізнавання мови
Хто ваші конкуренти, які в них досягнення?
На момент, коли ми зайшли на український ринок, в цьому напрямку працювали компанії Evecalls, Keycall та Intelza. Ці сервіси було створено у проміжку з 2017 по 2019 рік. Оскільки технології розпізнавання мови стрімко розвиваються (особливо за кордоном), за час існування цих сервісів з’явилось чимало технологічних новацій, які ми та запровадили у нашому продукті.
Ми єдині можемо обробляти бази контактів зі швидкістю 20 000 дзвінків на годину, єдиний в Україні сервіс з real-time розпізнаванням мови та на відміну від багатьох конкурентів ми працюємо на вхідну лінію та можемо інтегруватися з CRM.
У нас найякісніше розпізнавання: всі конкуренти використовують рішення від Google, Amazon або російські розробки, тому їхні боти не можуть задовольнити всі потреби клієнтів (наприклад, мають обмежену кількість гілок діалогу або погано розпізнають українську мову і суржик)
Ми не SaaS-сервіс (зараз на ринку лідують саме такі сервіси) і налаштовуємо всі кампанії «під ключ»: адже ми прослухали 3 млн дзвінків і точно знаємо, що спрацює, а що — ні. Ми єдині можемо не обмежуватись 3-5 гілками діалогу і розробляти складніші скрипти та можемо інтегрувати голосового бота з CRM-системою.
Як ви оцінюєте ринок для вашого продукту?
За даними Meticulos Research, ринок розпізнавання голосу оцінювався в $10,70 млрд у 2020 році та, як очікується, досягне $27,1 млрд до 2026 року.
В Україні голосові боти також стають все потрібнішими, ринок розвивається і на нього виходять нові гравці. Ще не маючи готового продукту, ми вже мали заявки від клієнтів, які нас самостійно знайшли і чекали на завершення розробки.
Скільки грошей/часу інвестовано?
Розробка продукту ведеться за рахунок власних коштів засновників. Також нещодавно компанія виграла preseed-грант від Ukrainian Startup Fund.
Чого вдалося досягти?
У нас є готове MVP, і зараз ми починаємо запускати кампанії для перших клієнтів.