Які новинки запровадив платіжний сервіс LiqPay у 2021 році? Які найбільш цікаві та корисні можливості несуть онлайн-платежі для бізнесу, як вони сприятимуть розширенню клієнтської аудиторії?

У 2022 році система інтернет-еквайрингу LiqPay відзначатиме 14-у річницю з моменту заснування. За час своєї роботи сервіс надав змогу проводити онлайн-платежі понад 25 000 мерчантів з України, розширив географію приймання платежів до 120 країн світу, отримав чималу кількість галузевих нагород за оперативне впровадження новітніх технологій та успішну співпрацю з лідерами світового ринку, глобальними платіжними системами.

З чого почати роботу з LiqPay, та які особливості роблять онлайн-платежі найбільш зручними і привабливими?

Запускаємо онлайн-платежі з LiqPay

Для використання можливостей LiqPay продавцю товару або послуги достатньо зареєструватися в системі та встановити відповідний додаток. Дочекавшись підтвердження від банку протягом доби (на практиці цей процес може бути завершений і за декілька годин), мерчант отримує можливість приймати оплату своїх замовлень через LiqPay. 

Під час шопінгу клієнти користувача LiqPay можуть сплачувати онлайн декількома способами, про які йтиметься нижче. Через деякий час після оплати замовлення банк перераховує кошти на рахунок мерчанта за вирахуванням комісії системи інтернет-еквайрингу (вона складає 2,75%). Важливо, що гроші при використанні LiqPay надходять в прозорий та легальний спосіб і тому можуть бути легко враховані в бухгалтерії бізнесу.

З офлайну в онлайн

Власнику майже кожного офлайнового бізнесу в пандемію довелося суттєво переглянути своє ставлення до онлайн-продажів. Створення додаткової онлайн-вітрини стало нагальним питанням, не кажучи про можливість повного переорієнтування бізнесу на онлайн-аудиторію. Швидко вийти в інтернет з магазином допоможуть такі сервіси як weblium, «Хорошоп», tilda, WIX та ін. Після створення інтернет-майданчика для продажів залишається зареєструватися в LiqPay, інтегрувати цей метод оплати на своєму сайті й почати отримувати платежі. 

Після активації рахунку в приватному кабінеті системи LiqPay з’являється можливість перевіряти, підтверджувати та керувати замовленнями. Також сервіс дозволяє створювати інвойси (онлайн-рахунки) або прямі посилання для оплати товарів чи послуг, що е зручним для фрілансерів та тих, хто займається торгівлею переважно через соцмережі.

Як швидко та зручно приймати платежі?

Окрім звичного сервісу оплати картою з LiqPay, який можна зустріти у багатьох великих онлайн-ритейлерів (платіжна сторінка сервісу LiqPay брендується під замовника), можливості виставлення інвойсів або ж генерування індивідуального посилання для платежу, в системі доступні інші сучасні й зручні способи оплати:

  • Apple Pay та Google Pay – швидка та безпечна оплата з мобільних пристроїв без необхідності вводити номер картки.
  • Mastercard Masterpass та Visa Checkout – оплата за допомогою відповідних сервісів від платіжних систем.
  • PrivatPay  – опція оплати через систему «Приват24».
  • Токен Visa/MC/LiqPay – регулярна оплата за допомогою збереженого у продавця токена, без необхідності повторного введення номера картки.
  • QR-код – оплата шляхом сканування згенерованого графічного коду.
  • FacePay24 – оплата за допомогою системи ідентифікації обличчя, інтегрованої з «Приват24».
  • Термінал – за потреби, зручна оплата готівкою через термінали самообслуговування.

Продажі, які здійснюються безпосередньо через мессенджери Telegram або Viber, зручно буде обслуговувати за допомогою «Платіжних ботів», створених з допомогою системи LiqPay.

Саме через різноманіття каналів, завдяки швидкості та зручності процесу оплати, окрім онлайн-магазинів сервіс LiqPay стане у нагоді будь-кому: кур’єру, таксисту, офіціанту, іншим працівникам сфери обслуговування. 

Залучити додаткову лояльну аудиторію і підвищити впізнаваність продавцю допоможуть маркетингові інструменти LiqPay «Чугайстер» (промо-знижки) та Gifts (подарункові сертифікати).

Важливе оновлення – сервіс розтермінування «Оплата частинами» від «ПриватБанку» тепер доступний для всіх мерчантів, підключених до LiqPay. Відтак, щоб інтегрувати можливість приймання онлайн-платежів та «Оплату частинами», розробникам не потрібно виконувати дві окремих технічних інтеграції.  

«У 2021 році сервіс LiqPay продовжив успішну історію співпраці с мерчантами й розвиток партнерських сервісів. В умовах, коли пандемія призвела до справжнього буму онлайн-продажів, надання продавцям та їхнім клієнтам доступу до найбільш швидких та зручних способів оплати є нашим пріоритетним завданням. Ми завжди тримаємо руку на пульсі останніх змін в галузі. Це стосується і державних ініціатив з введення РРО для ФОП, і запланованого зниження комісії за інтерчейндж, яке поступово призведе до зниження тарифу на інтернет-еквайринг. Серед мерчантів LiqPay сьогодні – як невеликі продавці, так і великі майданчики, такі як Rozetka, Citrus, Prom.ua, «АЛЛО», Megogo, «Мультиплекс» і багато інших. Ми плануємо й надалі залишатися в найповнішому спектрі доступності для наших користувачів і забезпечувати для них високу якість сервісу», — представник LiqPay.