Сервіс пошуку та перевірки блогерів trendHERO опублікував рейтинг блогерів України за приростом підписників. Розбираємось, чому Поплавський в лідерах і чи можемо ми так само.
Пару слів про методику: щоб потрапити в рейтинг потрібно не лише набрати більше всіх підписників з січня по грудень 2021 року. Ще обов’язково мати оцінку Account Quality Score понад 30. Так із рейтингу виключимо тих, хто нахабно накрутив підписників.
Хто в Україні набрав більше всіх підписників Instagram у 2021 році
В окремій статті можна прочитати, хто такі та чим займаються топ-блогери України.
Цілком нормально, що ви багатьох із цього списку не знаєте. Український Instagram поки на шляху переходу від епохи блогерів до епохи знаменитостей.
Наприклад, в США кількість підписників напряму залежить від популярності людини. Хочеш бути президентом? Мусиш мати десятки мільйонів підписників. Співаєш? Граєш у футбол? Береш участь в шоу на ТБ? Це однозначно впливає на кількість підписників. Увесь топ забитий загальновідомими людьми. В Україні поки не так. А як?
Тренди:
- Медійність.
- Гівевеї.
- Tik Tok.
- Розваги.
- Просування на межі накрутки.
Медійність – це перетворення популярності в підписників. Гарний приклад – Доктор Білоконь (Доктор Ольга Белоконь). Це акушер-гінеколог, яка пише книжки, має программу на ТБ і дає поради тим, хто збирається або зміг завагітніти.
Відповідно, у неї якісна аудиторія + гарне залучення + постійний стабільний приріст підписників.
Ще одна людина, яка теж конвертує медійність в підписників – Александр Усик. Боксер. Кожен бій і перемога – дають суттєвий приріст.
Гівевеї або конкурси поки теж спосіб набрати підписників.
Подивіться на приріст підписників Михайла Поплавського:
Бачите зубчики? Коли графік йде вгору, а затим різко вниз? Таку картину зазвичай дають конкурси – люди підписуються, щоб виграти щось. Потім конкурс закінчується, і вони відписуються.
Відповідно, аудиторія не така лояльна і якісна, хоча може бути досить залучена (за умовами конкурсів часто треба лайкати чи коментувати пости).
Тут якраз AQS майже 30.
Tik Tok — гарна схема просування у 2021 році. Суть в тому, що в Instagram здобути вірусність без грошей практично нереально. А в Tik Tok ще можна. Тому алгоритм для інфлюенсерів такий – знімати веселі тренди в ТТ, переганяти людей в Instagram, продавати рекламу в Instagram (вже є ринок).
Розваги уособлює Кіт Степан. Котики правлять світом, ви не знали?
І хоч Степан з України, але тільки чверть його аудиторії в нашій країні. Власне, це логічно – якщо робиш розважальний контент, краще його робити мовами із більшою аудиторією:)
Просування на межі сірих методів ми бачимо у Шатирка і Шерифа. З одного боку це і не нахабна накрутка, з іншого боку і не просування за допомогою контенту та способів, які схвалює соцмережа. Не просто ж так Шатирка заблокував Instagram.
Власне, наприкінці року багато мільйонників з пострадянських країн скаржились на блокування.
А що в цьому рейтингу робить Верба? Юлія Вербинець має значну базу як прихильників, так і хейтерів. В неї була значна аудиторія і постійні статті в медіа на кшталт «18-річна блогерка купує квартири, коли їй нудно».
В цьому рейтингу Юлія через ті ж блокування. Соцмережа заблокувала їй профіль і вона «розкачала» запасний.
Як пережили 2021 рік топ-інфлюенсери України
Також опублікували дані про те, як змінилась аудиторія блогерів України, які мали найбільше фоловерів на початок року.
З трендів – лайфстайл-інфлюенсери (Стужук, Венум та решта) почали відмовлятись від великої кількості конкурсів → припинився різкий приріст аудиторії.
Нам здається, що цей тренд свідчить про те, що Instagram переповнений лайфстайл-контентом. Якщо кілька років тому ми могли спостерігати за сотнями дівчат, які показують життя, відпочинок, діточок… То зараз таких десятки тисяч.
Ще один тренд – найвідоміші поп-діячі не вкладались в просування в цьому році. Воно їм і не потрібно – головне, щоб було більше, ніж у всіх. А там можна і кілька гівевеїв прорекламувати, як зробила пані Каменських.
Замість висновку
Якщо ви хочете стати успішним блогером у 2022 році – почніть з Tik Tok. Якщо ви хочете купити рекламу у блогерів у 2022 році – перевірте, чи аудиторія зростала не на конкурсах, і краще обирайте тематичних блогерів, у яких 10-100 тисяч підписників та гарне залучення.