Від $250 на акаунті до 2000 підписників — скільки заробляють інфлюенсери США в Instagram

Business Insider поговорив з американськими Instagram-інфлюенсерами та дізнався, скільки потрібно мати підписників, аби почати заробляти на платформі завдяки співпраці з брендами чи партнерському маркетингу, і які існуть інструменти Instagram для заохочення творців контенту. AIN.UA вибрав найцікавіше.


Соціальна мережа Instagram не визначає мінімальну кількість підписників для того, аби власник акаунту міг почати його монетизувати. Наприклад, Кайла Комптон стала амбасадоркою для ювелірної компанії PuraVida тоді, коли у неї було менше 2000 фоловерів. За одну рекламну інтеграцію Комптон отримувала $250. Додатково їй платили за поширення партнерських посилань або промокодів та комісію за їхнє використання підписниками.

Instagram також платить інфлюнсерам напряму через різні заохочувальні програми. Одна з них — Bonuses для Reels. Її суть полягає у тому, що аби контент почав монетизуватися, його мають подивитися мінімум 1000 раз. З іншої сторони, є й інші способи монетизації акаунту, для яких потрібно мати від 10 000 фоловерів. Мова про Badges — ця функція дозволяє підписникам донатити кошти під час прямих ефірів IG Live. Більшість програм обмежені географічно та вимагають, аби акаунт був зареєстрований як business або creator.

Сьогодні інфлюенсерам не потрібні сотні тисяч підписників, аби почати заробляти, і ось чому:

  • Багато брендів надають перевагу нано та мікроінфлюенсерам, у яких набагато менше, ніж 100 000 підписників. Це про нішевіcть, щирість та рафінованість аудиторії. Такі угоди приносять блогерам від декількох сотень до тисяч доларів.
  • На днях Instagram оголосив, що у 2022 році виділить $1 млрд для творців контенту.
  • Інстументи партнерського маркетингу стали більш доступними. Зараз прикріпляти лінки стало ще простіше — можливість створювати наклейки з посиланням тепер мають усі акаунти. Раніше ця функція була доступна лише для тих, у кого було більше 10 000 підписників. Додатково інфлюенсери можуть отримувати комісію з продажів безпосередньо через платформу.

Скільки зароблять інфлюенсери в США

  • Кайлі Комптон, 1900 підписників, на співпраці з ювелірним брендом Pura Vida за декілька років заробила $15 000.
  • Співпраця з Тайлер Шанел, 12 000 підписників, для брендів коштує від $600 до $4000. Один пост — до $650, сторіз — до $250.
  • Бетані Еверетт-Реткліфф, 16 000 підписників, на комісії з партнерських посилань у жовтні 2021 року отримала $508. За місяць вона також заробила $8000 із співпраці з брендами.
  • Фото з рекламою бренду, а також декілька сторіз у Емми Кортес, 38 000 підписників, разом коштують до $2500.
  • Джехава Браун, 70 000 підписників, — пост та сторіз коштують у неї до $2500.
  • У тревел-блогерки Мейсі Маріано, 102 000 підписників, пост коштує $1200, відео у стрічці — $2000.
Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук