Як соціальний PR допомагає втілювати реформи: кейс Міністерства освіти і науки

В МОН почали «перезавантаження» професійно-технічної освіти в Україні. Реформа має подолати стереотипи про ПТО й показати переваги такої освіти. 

Ба більше, в Міністерстві запустили велику PR-кампанію, яка заохочує учнів, батьків, роботодавців та місцевих управлінців долучатись до реформи. До проєкту залучили велику команду спеціалістів з різних агентств — PR-супровід від Press Association UA, креативна агенція Mindgineer, баїнгове агентство MediaHub та діджитал агенція InPrime

Як разом з державними органами реалізувати соціальний піар? Дізнайтесь в статті. 

Реформа МОН та соціальний PR — де зв’язок 

Як зазначають в МОН, реформа ПТО покликана розв’язувати гострі соціальні питання: 

  • задовольнити потреби українського ринку праці якісними кадрами;
  • забезпечити партнерство між закладами профосвіти та бізнесом;
  • створити комфортні умови для навчання й майбутнього випускників;
  • стимулювати ріст економіки та підвищувати рівень життя населення, завдяки розвитку бізнесу й зайнятості населення.

Проте виникло питання: як розповісти українцям про користь реформи й донести інформацію до потрібної цільової аудиторії? Й відповідь знайшлась: соціальний піар — іміджеве просування й інструмент для залучення уваги суспільства до соціальних проблем, проєктів, програм.

«Будь-якій реформі необхідна якісна та регулярна комунікація. Реформі професійної освіти особливо, адже імідж профтехів нині є низьким, він не відповідає дійсності. Люди досі думають, що в профтехи йдуть вчитися «за залишковим принципом». Така ситуація далека від реальності, профтехи змінились, змінюються та будуть змінюватись. І нам потрібно говорити про це більше: закладати нові й правильні сенси в голови батьків та їхніх дітей, звертатись до них їхньою мовою та через їхні канали. Тільки завдяки такій широкомасштабній комунікаційній кампанії можемо вплинути на нашу аудиторію», — зазначила генеральна директорка директорату професійної освіти Ірина Шумік.

Соціальний PR — новий тренд в комунікаціях

В МОН залучили профільні агентства та провели масштабну комунікаційну кампанію за допомогою соцмереж, YouTube, Google Ads, зовнішньої реклами та радіо. За підтримки Press Association UA розробили комунікаційну стратегію та інфоприводи, розклали комунікацію на всі цільові аудиторії та сформували правильні меседжі. 

«Реформа ПТО — важлива для майбутнього країни й розв’язує гостре соціальне питання на ринку праці. І під час написання комунікаційної стратегії ми дійшли висновку, що меседжі спрацюють лише якщо звернемось до зацікавлених. Тому ми виділили найбільші групи: учні, батьки, бізнес. А далі — почали вести з ними прямий діалог та шукати їх на відповідних платформах», — розповідає Ярослава Католик (засновниця Press Association UA).

В соціальних мережах Instagram, TikTok, Facebook опублікували понад десять постів:

Креативне агентство Mindgineer працювали над дизайном та креативами. А баїнгова агенція MediaHub допомагали в розробці креативів та організували радіокомунікацію. П’ять аудіороликів на 100 хвилин ефіру розмістили на п’яти українських радіостанціях: «Хіт FM», «Русское радио Україна», «Наше Радіо», «Мелодія FM», «KISS FM». 

Яскраві постери з’явились в найбільших 12-ти регіонах України — у Вінницькій, Запорізькій, Дніпропетровській, Донецькій, Київській, Львівській, Миколаївській, Одеській, Полтавській, Сумській, Харківській областях та Києві.

А в агенції інтернет-маркетингу InPrime організували повномасштабну діджитал-кампанію: поширили графічні креативи в мережі та три рекламні відеоролики по 5 секунд на Youtube. 

Окремо створили банери для просування реформи через GoogleAds. Таргетинг був розрахований на молодь — школярі 7-10 класів з акцентом на регіони проведення кампанії.

Соціальний PR працює краще за звичайну рекламу

  • Близько 4 млн українців почули про реформу ПТО 200 разів протягом семи днів в ефірі радіостанцій. 
  • Кількість унікальних користувачів, які бачили рекламні пости в соцмережах перевиконана на 12,5%.
  • Таргетовану рекламу в TikTok подивились 3,8 мільйона унікальних користувачів. Всього пости були показані 4,25 мільйона разів.
  • У Facebook пости були показані 313 тисяч разів, із них 272 тисяч унікальних користувачів.
  • Instagram показав пости 434 тисяч разів, із них 416 тисяч — унікальні користувачі. 
  • Кількість переглядів відеороликів на YouTube перевиконана на 15%. Всього 1,34 мільйона показів, де 637 тисяч разів — перегляд цільовою аудиторією. 
  • Кількість унікальних користувачів, які бачили рекламні банери через Google Ads перевиконана на 5%. Всього їх бачили 14,7 мільйона разів, із них 10,5 мільйона унікальних користувачів. 

Соціальний PR — новий всесвітній тренд. Він, як бачимо, дозволяє отримати кращі показники та залучити більшу аудиторію. Все більше брендів по всьому світу не лише рекламують свої продукти, а мають намір робити це корисно. В Україні, як бачимо, тенденцію підхоплюють й державні органи. 

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук