Агенція Brand Finance представила свіжий рейтинг 500 найдорожчих брендів світу. Майже всі бренди з першої десятки — технологічні компанії.

  1. Apple — $355 млрд
  2. Amazon — $350 млрд
  3. Google — $263 млрд
  4. Microsoft — $184 млрд
  5. Walmart — $111 млрд
  6. Samsung — $107 млрд
  7. Facebook — $101 млрд
  8. ICBC — $75 млрд
  9. Huawei — $71 млрд
  10. Verizon — $69 млрд

Найбільше цього року зросла вартість бренду TikTok, одразу на 270% — до $58 млрд. Сервіс отримав 18 позицію. Найбільше падіння — у Alibaba: на 42% до $22 млрд. Це пов’язано з діями китайського уряду щодо компанії та її засновника. 

Окремо Brand Finance виділяє найсильніші бренди. Другий рік поспіль перша сходинка за WeChat, далі йдуть Coca-Cola, Google, YouTube та NAVER (найпопулярніша пошукова система в Південній Кореї). Бренд, який частіше всього називають “крутим” у різних країнах світу — Porsche.