Минулого тижня користувачі помітили, що з Instagram-акаунту monobank зникли усі пости. На хвилювання підписників у банку відповіли, що все добре – просто вони дещо готують для свого інстаграму.
Сьогодні стало відомо, що це: в monobank оголосили про пошук людини на посаду голови SMM, а обиратимуть його не керівники банку, а підписники в Instagram. Редактор AIN.UA розповідає деталі.
Instagram-рекрутинг
1 лютого у спорожнілому акаунті monobank з’явився перший допис.
“Це не жарт — ми проводимо конкурс на посаду Head of SMM. А обрати кращого допоможете ви, наші фоловери”, – йдеться у підписі до каруселі.
Марафон триватиме 5 тижнів, а сам конкурс на заміщеня посади проходитиме у 4 раунди, отже кандидати зможуть взяти участь у ньому до 4 разів.
Кожного тижня у понеділок monobank буде публікувати тему тестового завдання. Кандидатам потрібно зробити на цю тему пост в Instagram з текстом і надіслати у спеціальну форму. В банку відмітили, що для кандидатів буде плюсом, якщо у додатку вони напишуть про свій досвід у SMM.
“Та це не найважливіше, ми цінуємо не лише досвід чи освіту, а креативність”, – запевняють в mono.
У шапці профілю (та у сторіз) є посилання на сторінку, де можна подивитись завдання на тиждень і відправити свою роботу. Взяти участь може кожен, єдине обмеження – кандидат повинен мати як мінімум повних 18 років. Прийом робіт першого раунду триватиме до 7 лютого включно.
Жюрі (воно складається із професіоналів сфери та топів mono) обиратиме найкращі роботи і публікуватиме їх в акаунті банку того ж дня. Переможця ж обиратимуть фоловери своїми коментарями. Один голос = один лайк, дублі видалятимуть. Також обіцяють моніторити фейки та тих, хто не підписаний — ці голоси не врахуються.
Кожного тижня обиратимуть одного переможця. Всі чотири переможці пройдуть співбесіду. А щасливчика, який отримає роботу, оголосять не пізніше 13 березня так само через Instagram. Акаунт відтоді буде вести саме ця людина.
Навіщо це все?
Це цікавий кейс корпоративного Instagram-рекрутингу. На відміну від традиційного підходу, вибір кандидата буде відбуватися не в закритому “кабінетному” режимі і залежитиме від декількох людей у керуючій верхівці компанії – весь процес буде публічним і відкритим, а кращого серед кандидатів оберуть інтернет-користувачі, підписані на акаунт monobank і Instagram.
Як пояснив у коментарі AIN.UA директор з маркетингу monobank Анатолій Рогальський, конкурс дозволить компанії отримати 4 сильних кандидата, які горять своєю справою. Тому банк не розголошує заробітну плату, щоб це не стало головною мотивацією. Але, як запевнив Рогальський, вона – достойна.
“Практично неможливо знайти корпоративну соцмережу, пости якої цікаво читати та хочеться шерити з друзями. Щоб зробити таку соцмережу, потрібна видатна людина, яка горить своєю справою. Знайти його, не кричачи про це голосно, навряд чи вдасться. Я вже давно змирився з тим, що наші соцмережі не будуть джерелом залучення нових клієнтів, а якщо так, то незрозуміло, як повісити ці витрати на проект і заради чого, – пояснює Анатолій Рогальский.
Зараз я прийшов до того, що це – заради фана. Ми не хочемо, щоб наша робота була тільки серйозною, ми любимо веселитися і хочемо веселитися разом із нашими клієнтами у соцмережах. Крім цього, будь-яке змагання – це саме по собі цікаво. До того ж, на такій активності можна зробити міні-рекламну кампанію, привертаючи увагу нових клієнтів. Ну хто ще шукатиме собі SMM-ника через банерну рекламу? 🙂 “.
Потенційно кампанія дозволить не лише підвищити лояльність аудиторії, але й збільшити базу підписників за рахунок українців, які захочуть долучитися до рекрутингової кампанії. Наразі у monobank близько 123 000 підписників в Instagram. Менш ніж за пів години з моменту публікації допису про конкурс, він набрав більше 1000 лайків і 26 коментарів. Користувачі вже меншать знайомих SMMників і шкодують, що нема аналогічних конкурсів за їх фахом.