В Україні стартував новий бізнес-проект: «Маркетплейс по франшизі», шукають партнерів

Франшиза – це вид ліцензії, який забезпечує її покупцю (далі — франчайзі) доступ до технології, процесу, бізнес-моделі та товарних знаків для продажу товарів або надання послуг. Франчайзер за певну плату надає партнеру-франчайзі свій товарний знак, схему ведення бізнесу, рекламні матеріали, консультаційну та технічну підтримку, в деяких випадках допома гає наймати та атестувати персонал. В Україні за такою моделлю працюють «Нова Пошта», Dnipro-M, а відтепер й маркетплейс — Ub.ua. 


У матеріалі ви дізнаєтесь:

  • Яка ідея франшизи, на кого розрахована і як вона працює.
  • Скільки потрібно для початку, як окуповується і скільки можна заробити.
  • Ринок, переваги та перспективи е-commerce в Україні. 

Ми всі час від часу купуємо в інтернеті. Та рідко задумуємось чи маємо доступ до усієї продукції, що є на ринку. Чому в інтернеті вже дорожче ніж офлайн? Скільки переплачуємо коли просто реагуємо на рекламу і чому так? Чому українець, щоб купити в українця спочатку має заплатити американцю? Чому такий же товар, що виробляється в Україні, легше купити з Китаю? Чи можемо ми бути багатими, якщо платимо так дорого за простий товар? Відповідь на ці питання є. І вона в нашій франшизі.

Ub.ua – маркетплейс із найбільшою кількістю сервісів для інтернет-торгівлі

Шлях від каталогу компаній, рекламно-інформаційної платформи до повноцінного маркетплейса пройдено за 19 років. Кожен українець відвідував, якщо не сторінки розділів, то візитки наших клієнтів. Десятки тисяч компаній стартували в інтернеті саме на функціональності Ub.ua.

Переваги нашого ресурсу:

  • працюємо трьома мовами – українською, російською та англійською;
  • максимальна кількість розділів (маркет, каталог підприємств, оголошення, статті, новини, послуги);
  • розміщення бізнесу на ресурсі можливе як за абонплату, так і під відсоток;
  • власний сервісно-інформаційний центр для створення контенту та SEO-просування;
  • можливість налаштувати повноцінну електронну комерцію;
  • власні алгоритми ранжування контенту.

Тут більше: Головна сторінка І Промо сторінка І Готові пакети І Лендінг-франшизи

Які фішки платформа Ub.ua готова запропонувати на ринку

Ми не дарма працюємо багато років над продуктом. І хоча, на перший погляд, усі маркетплейси багато чим схожі, у нас є достатньо своїх ноу-хау, якими ми готові поділитись із партнерами та клієнтами.

Ось основні, серед яких:

  • алгоритми ранжування виводу різного контенту;
  • процес роботи з клієнтами, який мінімізує витрати;
  • можливість керувати результатом через якісний контент;
  • сео-мап – інноваційний інструмент, який економить на просуванні;
  • різні пакетні пропозиції, промо акції для продавців та підтримка покупця.

Франшиза, що змінить ринок та здешевить товар в інтернеті України

Звернемось до важливих цифр. Об’єм роздрібного ринку в Україні 100 мільярдів гривень, електронної комерції 6-8 мільярдів гривень, тобто частка біля 7%. За кордоном інтернет продажі займають 25-30% від загального ритейлу. Тобто в Україні є потенціал росту до 300%.

Не секрет, що в Україні є тенденції до монополізації ринку інтернет-продажів невеликою групою гравців. А ми знаємо до чого призводить монополія, товар дорожчає при цьому якість падає. За цією монополією зазвичай стоять не українські, а закордонні інвестиції. А відомо, що інвестиційні гроші, найдорожчі й віддає їх рядовий покупець. При цьому страждає малий та середній бізнес, який не може рости та розвиватись, бо монополію потрібно годувати.

Ідея нашої франшизи проста. Українці повинні створити та розвивати власний ресурс для своїх потреб, щоб здешевити послуги, захистити ринок та отримати фінансову вигоду. Ось тому ми говоримо про маркетплейс, і франшиза тут в пригоді.

Чому співпраця з маркетплейсами – це тренд. Досвід закордонних ринків

В нову епоху, а особливо після локдаунів, інтернет-торгівля змістилась в сторону глобальних торгових платформ. Якщо проаналізувати ринок США, то процес створення особистого сайту та прямої реклами в пошуковику поступається роботі з Маркетплейсами. В Америці це: 

  • Amazon, Ebay, Wish.
  • Walmart, Target.
  • Ersy і ще сотні різних високотехнологічних платформ, де кожна відрізняється умовами, спеціалізацією та алгоритмами роботи. 

Чому йдуть на маркетплейс? Тому що продавцю це вигідно. Надто великі витрати на маркетинг та технологічні дуелі з великими гравцями розвиваючи свій сайт, забирають чи не весь дохід. Та й так легше зосередитись на власній ділянці, якості обслуговування покупця.

Тому бізнес маркетплейсів розвивається і є чи не найприбутковіший у світі. Конкуренція за кордоном неабияка, чого не можна сказати про Україну.

Франшиза – це можливість розвинути продукт на 100% та охопити весь ринок

Партнерські офіси, що працюють із використанням торговельних марок, авторського програмного забезпечення та технологій обслуговування, надають однаковий клієнтський сервіс по усій Україні. Це дозволяє залучити більшу кількість талановитих та мотивованих людей для реалізації цілей.

Мета організації офісів по всій Україні:

  • нарощення кількості продавців на платформі Ub.ua;
  • збільшення кількості товарних пропозицій та зниження вартості;
  • покращення якості обслуговування клієнтів;
  • зайняття провідних позицій на ринку.

Хто може стати нашим франчайзі? Партнери, агов..!

Ми будуємо франчайзингову мережу по Україні, яка буде нараховувати понад 24 офіси. До співпраці запрошуємо підприємців, які мають позитивний досвід ведення та розвитку власного бізнесу з усіх регіонів. Цікавляться продажами, інтернетом та маркетинговими технологіями. Відбір на конкурсній основі.

Франшиза від Ub.ua точно для Вас якщо Ви:

  • хочете стати власником топового бізнесу, що росте по всьому світу;
  • плануєте отримувати дохід від 2 500 000 грн на рік;
  • готові вкладати не тільки гроші, але й розум та душу;
  • не проти нових викликів та корисних знайомств.

Що потрібно, щоб стати франчайзі партнером Маркетплейсу Ub.ua?

Звичайно, при виборі партнера ми будемо звертати увагу на попередній підприємницький досвід, репутацію, вміння формувати команди та дотримуватись стандартів. Зацікавила пропозиція? Пройдіть наступні етапи:

  1. Заповніть анкету Франчайзі, або перейдіть на сайт ознайомтесь з інформацією  та залиште контакти.
  2. Пройдіть відбіркову співбесіду.
  3. Ознайомтесь з прорахунком фінансової моделі.
  4. Підпишіть попередній договір та отримайте ліцензію та доступи.
  5. Сформуйте початкову команду, пройдіть навчання та запустіть роботу офісу.
  6. Закінчуйте оформлення документів і вперед до великих прибутків.

Яка вартість Франшизи? Її основні фінансові показники.

Для перших власників франшизи приготовані дуже апетитні пакетні пропозиції. Над ними нам допомагала працювати відома компанія, що спеціалізується на розробці франшиз і має в портфоліо сотні відомих проектів. Всі детальні цифри Ви можете отримати після знайомства. Тут наведемо порядок цифр.

  • для зручності є три пакети підключення, які відрізняються кількістю ліцензій (офіс від 15 чоловік);
  • повна вартість найдешевшого пакета від 1300 000 грн;
  • практично половина цих витрат йде на рекламу та розкрутку вашого офісу;
  • вихід на самоокупність – 3 міс;
  • окупність інвестиції – 9 міс;
  • рентабельність – 10-14%;
  • дохід франшизи 195 000 – 519 000 грн/міс.

Що отримує партнер по договору Франшизи?

Придбавши франшизу, партнер відразу отримує повний інструментарій для ведення бізнесу на маркетплейсі ub.ua із залучення та обслуговування клієнтів, а саме:

  • ліцензію на використання торговельної марки та продуктів Маркетплейсу;
  • CRM-систему з усіма доступами та функціональністю;
  • навчальні матеріали, підтримку, скрипти та доступи для виставлення рахунків і укладання договорів;
  • ліди, у вигляді реєстрацій на порталі та базу для опрацювання;
  • технології роботи з клієнтами для нарощення продажів;
  • можливість отримувати дохід від продажу усіх продуктів маркетплейсу;
  • за бажанням, можливість продати свою франшизу із дотриманням умов договору.

З якими потребами клієнтів працюють наші Франчайзі? 

Основне завдання франчайзі, це робота з клієнтами (базою) маркетплейсу по організації продажу товарів, створенню контенту та ослуговування продавців. В роботі з клієнтами ми використовуємо різні інструменти та індивідуальний підхід. Тому спектр клієнтів і їх потреб широкий. Тут наведені основні.

Чим франшиза Ub.ua краща від інших? 

Не знаємо, краща чи ні, це вирішувати не нам, а партнерам, але точно багато чим відрізняється. Так, наприклад, дешевша та простіша ніж у відомих Франчайзерів, де ціна стартує від $700 000, а договір викладено на 375 сторінках.

Коротко про переваги:

  • усі продукти та технології відтестовані та працюють на тисячах діючих клієнтів; 
  • високий рівень доходу – старт від $10 000 за місяць із можливим зростанням;
  • швидка окупність – інвестиції в офіс окупляться за 1 рік ;
  • робота на великому ринку – потенційний ринок складає 250 000 клієнтів;
  • дохід з першого місяця роботи – ми надамо вам теплу базу клієнтів та повну підтримку.

Коротке резюме матеріалу. Що головне?

  • потрібні партнери, які цікавляться інтернет-торгівлею, готові інвестувати та хочуть заробити;
  • щоб стати партнером спочатку заповніть анкету Франчайзі, або перейдіть на сайт;
  • вартість інвестиції доступна та конкурентна – від $45 000;
  • ідея розвинути маркетплейс силами українців для українців, та вийти за кордон;
  • щоб усе вийшло — не потрібні великі офіси та багато працівників, старт — від 15 чоловік;
  • поки є великий потенціал ринку, потрібно включатись;
  • можна заробити продаючи самому в інтернеті, а можна заробляти допомагаючи комусь продавати в інтернеті.

P.S. А як же за кордон? Він нам допоможе?

Не знаємо як він нам, а от ми маємо що запропонувати європейському ринку. В процесі розвитку франчайзингової мережі заплановане перезавантаження нашого ресурсу в Польщі (Tius.pl). Це — вікно в Європу, яке функціонує поки на території Польщі і його потрібно тримати широко відкритим та наповнювати цікавими українськими пропозиціями.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук